Diskusia: Je potrebné oficiálne uzavrieť manželstvo?


Pomôžte ľuďom vyriešiť ich problém a napíšte svoj názor k problematike z duchovného pohľadu.
Ďakujem za všetkých
Minne

4 responses to this post.

  1. Posted by lilah on 14. január 2013 at 16:58

    🙂

    Pán Marián ….

    Ďakujem …

    za čo? Aj Vďaka Vášmu príspevku som pochopila, utvrdila sa v poznaní, že skutočne to pravé a najdôležitejšie … Je …

    Žiť v súlade s Láskou Srdca …
    Tu a Teraz …

    pekný zvyšok dníčka želám🙂 všetkým, nie len Vám …🙂

    PS: wooow, ja mám indiferentný postoj …. heeeeeeeeepi … za toto, za to že Vás sem boh naviedol, Ďakujem jemu, je absolútne dokonalý … ale aj Vám, že ste tak skvelo ako nástroj poslúžil … Ďakujem ešte raz …

    Odpovedať

  2. Posted by lilah on 14. január 2013 at 18:50

    Pán Marián

    viem, že ste sa už rozlúčil, ale chcem Vám položiť otázku. A budem rada, ak mi na ňu odpoviete. Prosím Vás ale, odpovedzte mi na ňu Vy, ako zástupca Boha na zemi, nie citátmi z biblie.
    Píšete, že som plná hriechov. V poriadku. Kto nie.
    Pýtate sa ma, ako sa chcem hriechov zbaviť.
    Ale čo ak vám poviem, že to neviem, teda skúste mi povedať Vy, ako sa zbaviť hriechov.
    Ako ste sa hriechov zbavil Vy sám?

    Ďakujem Vám vopred za Váš čas i odpoveď …
    🙂

    Odpovedať

  3. Posted by lilah on 14. január 2013 at 18:59

    a ešte, na malé vysvetlenie, prečo oslovujem Vás …

    pretože povedzme uznávam, že si Vás Boh vybral k tomu, aby ste boli nástrojom k môjmu obráteniu sa k nemu.
    alebo to tak nie je?
    Kto vo Vás Vám dal právo, súdiť ma, že som plná hriechov?
    ak nie je, prečo ma potom súdite?
    Ak za Vás hovorí boh, iste má prostredníctvom Vás so mnou plány. Či?
    Či mu za to nestojím? Som tak hriešna, že mu za to nestojím?

    Odpovedať

Pridaj komentár

