Diskusia: Požičiavanie peňazí.


Pomôžte ľuďom vyriešiť ich problém a napíšte svoj názor k problematike z duchovného pohľadu.
Ďakujem za všetkých
Minne

4 responses to this post.

  1. Posted by Isia on 25. január 2012 at 17:18

    No, to je poriadne široká téma. Tak ale ja napíšem z tej druhej strany, teda z pozície dlžníka. (ešte stále som dlžníkom) Mala som dosť ťažké finančné obdobie a potrebovala som finančnú pomoc. Pomohli mi priatelia. Zhodou okolností išlo o ľudí z týchto duchovných blogov. Vtedy som si spomenula na výrok spolužiaka zo strednej, ktorý tak rád a často hovoril: “Popros Boha o pomoc a pomôže ti cez priateľov.”

    No a prečo to píšem. Takže treba veriť, že všetko dobre dopadne. Neprepadať smútku a zúfalstvu. Jedno obdobie som požičiavala i ja kamarátke peniažky a pár ľudí sa mi divilo, že to robím. Neverili, že mi ich vráti. Ja som jej verila a rovnako som vedela, že ak by som ja jedného dňa pomoc potrebovala, tak ku mne príde. Kamarátka dlžoby vrátila. A ja sama som sa dostala do jej situácie. A pomoc prišla i ku mne. Našla si cestu cez ľudské srdcia a zachránila ma od problémov. Teraz sa snažím neprepadať zúfalstvu a veriť, že sa mi podarí svoje dlhy splatiť.🙂

    Takže vždy treba veriť v to dobré a taktiež sa riadiť tým, že všetko, čo vykonáme sa nám jedného dňa vráti. A možno to nebudú peniaze za peniaze, ale niečo úplne odlišné tomu, čo sme vykonali. No vždy to poteší naše srdce a dodá nám novú silu a radosť🙂 .

    Odpovedať

    • Pravda, je to široká téma, ale myslel som skôr na prípady, kedy je podľa ľudí správne pomôcť blížnemu pôžičkou, alebo dokonca darom a kedy nie. Ale ďakujem aj tak za tvoj plodný príspevok🙂

    • Posted by Isia on 25. január 2012 at 17:41

      Minne, tak to špecifikuj v článku. Ale zase z druhej strany to má zmysel aj z opačnej strany. Lebo ak by ľudia nepotrebovali pomoc, nebolo by komu pomáhať. Takže asi je to lepšie také širšie. Nech každý napíše presne ten jeho prípad. Lebo ono diskutovať o niečom, čo sme neprežili – či už z jednej alebo druhej strany, je len také špekulovanie, ktoré sa môže obrátiť o 180°akonáhle do takej situácie prídeme.🙂

    • Tak to necháme širšie🙂

Pridaj komentár

