Diskusia: Akú školu a povolanie by ste si vybrali, ak by ste boli opäť mladí?


Pomôžte ľuďom vyriešiť ich problém a napíšte svoj názor k problematike z duchovného pohľadu.
Ďakujem za všetkých
Minne

4 responses to this post.

  1. Posted by Isia on 25. január 2012 at 16:51

    😛 Tú istú školu a povolanie, ktoré vykonávam…a myslím, že som k tomu jednoducho bola dokopaná “osudom” a tým, že som k tomuto povolaniu išla tak širokou obklukou, tak som sa svojimi životnými skúsenosťami z iných smerov a zamestnaní naučila milovať svoju terajšiu prácu a brať ju ako poslanie😛 .

    Minne, geniálny nápad. Dnes mám deň blbec a tvoje diskusie mi zlepšili náladu. Už len preto, že som prvý diskutujúci. Môžem sa vykecávať sama so sebou.😛

    Odpovedať

  2. Posted by Rado V. on 27. január 2012 at 02:32

    Super nápad táto diskusia.Klobúk dolu.Mne sa školou splnil detský sen,dostal som to ako taký inaginárny darček k Vianociam,že mi naši podpísali prihlášku.No nezostal som pri tom povolaní,lebo okolnosti a zmena doby urobila svoje.Teraz by som volil asi inú školu,tažko povedať,lebo je jedno akú školu si urobíte,je jedno či ste lekár,či smetiar,alebo traktorista,dôležité je aby sme boli dobrými ľuďmi,to opakujem i svojim deťom a majú pri výbere školy voľnú ruku,tak ako som mal i ja.R

    Odpovedať

Pridaj komentár

