Vysokoškolské skriptá pre liečiteľov


Zdroj: Ruce světla, Barbara Ann Brennan

Túto učebnicu pre liečiteľov odporúčam pre každého, kto sa zaoberá liečením a zároveň tu skopírujem niektoré myšlienky z knihy. Kniha obsahuje zaujímavú cennú duchovnú teóriu, prax, pomocné obrázky k diagnostike chorôb tretím okom a obrázky rôznych spôsobov liečenia.

Aura je oveľa viac ako nejaké médium alebo pole. Je to život sám. Každá vrstva je telo práve tak reálne, živé a fungujúce, ako naše fyzické telo. Každé telo existuje vo vedomej realite, ktorá je určitým spôsobom podobná a určitým nepodobná fyzickej realite. Každá vrstva tvorí vlastný svet – tieto svety sú vzájomne prepojené a existujú ponorené v rovnakom priestore s tým, v ktorom prežívame realitu fyzickú.

Najťažšie je naučiť sa láske k sebe. Lebo ak nie ste naplnení láskou k sebe, ako môžete lásku dávať ostatným? Všetci sa musíme naučiť milovať seba, pretože to potrebujeme k životu.

Vzdajte sa svojej vôle, ktorá neustále niečo vyžaduje a zlaďte sa s Božou vôľou, abyste našli v každej situácii pravdu a abyste na ňu reagovali s láskou.

Každá túžba oslobodiť sa slobodu zväzuje, pretože slobodu nemôže poskytnúť vôľa. Slobodu prináša poddajnosť. Poslednou úlohou každej duše je úplné odovzdanie sa do Božej vôle prejavenej v jej vlastnom srdci.

Vedomie na aurických úrovniach:

(Úroveň  —-    vyjadrenie vedomia —- prehlásenie vedomia)

Fyzická úroveň – fyzické fungovanie – Existujem

1. Éterická úroveň – fyzické vnemy – Pociťujem fyzicky

2. Emocionálna úroveň – osobné emócie – Prežívam emócie

3. Mentálna úroveň – myslenie – Myslím

4. Astrálna úroveň – „ja – ty“ emócie – Milujem ako človek

5. Úroveň éterických predlôh – vyššia vôľa – Chcem

6. Nebeská úroveň – vyššie city – Milujem univerzálnou láskou

7. Kéterická úroveň – vyššie koncepty – Viem. Som

Farby pri liečení

Pre nabíjanie čakry sa samozrejme používa tá farba, ktorú čakra metabolizuje. Červená je vhodná pre nabitie poľa, ale aj na „vypálenie“ rakoviny a prehriatie chladných častí tela. Oranžová tiež slúži pre nabíjanie poľa a zvyšuje sexuálnu potenciu a imunitu. Žltá sa používa k čisteniu „zahmlenej“ hlavy a napomáha dobrej funkcii lineárnej mysli. Zelená všeobecne pomáha dostať organizmus do rovnováhy a liečiť akékoľvek onemocnenie. Modrá má ochladzujúci a ukľudňujúci účinok. Tiež sa používa k reštrukturalizácii éterického poľa a pri práci so štítom. Fialová pomáha pacientovi nadviazať spojenie so svojím duchom, zatiaľčo indigová pomáha otvoriť tretie oko, zlepšuje schopnosť vizualizácie a prečisťuje hlavu. Biela slúži k nabitiu poľa, prináša mier a pohodu a odnáša bolesť. Zlatá sa používa k reštrukturalizácii siedmej vrstvy a k posíleniu a nabitiu poľa. Zamatová čierna prináša pacientovi ticho, mier a milosť Božiu. Je vhodná pri obnove kostí poškodených rakovinou alebo nejakým zranením. Modrofialová odnáša bolesť.

Pokračovanie:

Nikdy nepracujte (neliečte) v miestnosti bez priameho vetrania alebo pod žiarivkovým osvetlením. Žiarivky generujú frekvenciu, ktorá porušuje auru a rozsah ich spektra je takisto nezdravý. Pokiaľ pracujete v takomto prostredí s veľkou pravdepodobnosťou ochoriete. Vo vašom tele sa začne kumulovať mŕtva energia, vaše vibrácie sa budú spomaľovať a zoslabovať.

Pokiaľ nosíte pri sebe kryštál, musíte mať istotu, že je to ten správny kryštál pre vás. Ak je príliš silný, vaše vibrácie sa môžu príliš zvýšiť a pole sa nakoniec vyčerpá. Ale pokiaľ si vyberiete kryštál, ktorý je iba o trocha silnejší ako vaše pole, dokáže ho obohatiť. Kryštál, ktorý vibruje pomalšie ako vaše pole, môže z vášho poľa vyťahovať silu a tak vaše vibrácie spomaľovať. Musíte si byť vedomí možných účinkov kryštálov. S narastajúcou vašou silou budete môcť používať aj silnejšie kryštály.

Odpočívajte, venujte sa svojim záľubám, žite naplno svoj súkromný život, doprajte si všetko, čo potrebujete. Pokiaľ to nezvládnete, nakoniec sa upnete na pacientov, stanete sa na nich závislými, čo bude na vadu liečenia. Zlaté pravidlo pre liečiteľa je: Na prvom mieste ja a to, čo potrebujem k spokojnosti v živote, potom priestor k premýšľaniu, potom až uspokojenie všetkých ostatných. Liečiteľ, ktorý to nedodrží, sa nakoniec opotrebuje a riskuje ochorenie z energetického vyčerpania.

Pokiaľ liečite a nestaráte sa zároveň o seba, môžete ľahko ochorieť. Je to tým, že zo svojho energetického poľa, ktoré je tak dôležité pre váš vlastný život, čerpáte nadmerne energiu potrebnú pre liečenie. Myslím tým, že mimo toho, že vás musí vaše pole udržiavať zdravé a vyrovnané, budete ho tiež používať pre vedenie liečivej energie, ktorú budete potrebovať pre ostatných.

Na pacientov môžete prenášať energiu len vtedy, ak je vaše napätie vyššie než jeho. Ak sa pokúšate liečiť, napriek tomu že ste unavení, bude napätie, ktoré ste schopní vyprodukovať, nižšie ako napätie pacientovo (prúd prúdi z miesta vyššieho napätia do miesta nižšieho napätia), mohli by ste pozbierať na seba negatívne energie od chorých pacientov. Pokiaľ máte sklon k určitému onemocneniu, mohli by ste takto nemoc aktivovať……….

17 responses to this post.

  1. Posted by Rajka on 21. máj 2010 at 22:14

    Je to naozaj tazke, naucit sa milovat sam seba. Kazdy na sebe nachadza nejake chyby. Snazime sa byt ,,dokonali”, no zivot nam vsuva do cesty situacie, ked zareagujeme neadekvatne, a potom si to vycitame, zlostime sa na seba, dokonca niekedy sami seba nenavidime a nevieme si odpustit. Tu si musime uvedomit, ze kazdy clovek je dokonaly bozi vytvor. Co Boh stvoril, vsetko je dokonale. Aj chyby ktore mame su dokonale. Ked si ich uvedomim a poucim sa, postupujem vyssie k jednote. Ked sa nepoucim, nastupuje karma, ktora je tiez dokonala. A znovu mam moznost naucit sa chapat svoju dokonalost.
    Hihi sak som mudra…😀 😀 😀

    Odpovedať

  2. Posted by valery on 21. máj 2010 at 22:22

    Jéééj, to je moja obľúbená kniha🙂

    Odpovedať

  3. Nejako sa mi podarilo nevložiť do článku mnou vybraté dôležité rady – upozornenia z knihy pre liečiteľov, tak teraz som to doplnil za slovom pokračovanie🙂

    Rajka, ak dokážeš prísť sama na takéto veci, tak sa musíš milovať predsa, už len kvôli tej múdrosti, ktorá je v tebe🙂 Alebo to mám iba ja vás všetkých milovať a vaša láska je potom kde?😀

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 22. máj 2010 at 09:37

      minne, zlatko,😀 tak toto sa mi strášne páči😀😀😀

      Alebo to mám iba ja vás všetkých milovať a vaša láska je potom kde?😀

      cítim z toho voľnosť a Srdiečko😀 úprimnosť a čistý cit😀😀😀
      a naša láska je kde?😀 no pri tebe len ju nevidíš! zbadáš ju jasnejšie, keď v úprimnosti a nezištnosti zostaneš😀 ( tým preboha nechcem povedať, že si nebol úprimný)

      jo a mimochodom, ďakujem za článok. Tiež som toho názoru, že pomôcť sa nedá všetkým, aj keby sme chceli. Ale ak nebudeme chrániť seba, tak nepomôžeme nikomu a to by bolo viac nezodpovedné ako čokoľvek iné

  4. Posted by Rajka on 22. máj 2010 at 01:17

    Ved ja vsetkych lubenkam!, aj seba. Co sa tyka odpustenia sama sebe, na niektorej stranke bol navod, ktory mi pomohol. Uvedomyt si co som urobila a povedat si, ze vtedy som myslela, ze robim spravne, alebo ze vtedy som zareagovala z vtedajsieho pohladu spravne.Potom si z toho zobrat ponaucenie odpustit si a chybu neopakovat.😀
    Pre liecitelov je dolezite, aby v prvom rade pomohli odstranit dusevne priciny chorob, pebo ked liecia jba fyzicke telo, choroba sa vrati.😀

    Odpovedať

    • Presne tak, najúčinnejšie by bolo, ak liečiteľ okrem toho, že urýchli liečenie, zároveň pacientovi vysvetlí duchovnú príčinu jeho choroby a vysvetlí spôsob, ako predísť opakovaniu choroby.
      Aj Ježiš povedal vyliečenému: “Choď, si zdravý, ale už nehreš, lebo bude ešte horšie”.

    • Posted by Rajka on 22. máj 2010 at 01:26

      Híííííí… Uvedomila som si ze som v slove uvedomit dala y. Vidis, a ked som to pisala, neviem preco myslela som, ze pisem dobre. Takze si odpustam a viac tu chybu (dufam) nezopakujem.😀

    • Keby len také chyby sme robili😀

    • Posted by Rajka on 22. máj 2010 at 01:43

      Veeeru.
      Ked sa chces zasmiat, pozri si u White novy prispevok. Papaaaa!😀

    • Posted by lilah on 22. máj 2010 at 09:21

      rajka, nerozumiem, prečo by si sa mala poučiť tak, že by si chybu nemala opakovať?😀

      jednu situáciu zvládneš s prehľadom, poučíš sa z chýb a snažíš sa ísť ďalej.😀 ale Pán Život je milostivý a ukáže ti znova tú istú situáciu len z iného uhla, povedzme príťažlivejšieho,
      dokážeš to rozoznať a chybu nezopakovať?😀 a nepovedzte mi, že sa vám to nestalo😀 mne sa to práve deje, je to ako dejavu len má prijemnejšiu a krajšiu formu.😀😀😀

      a takto to ide dokola, a to je tá krása Života😀😀

    • Posted by Rajka on 22. máj 2010 at 10:11

      Lilah
      Ked sa naozaj poucis z urcitej situacie, pri dalsej podobnej ti uz zacne blikat kontrolka – Pozor! Najprv rozmyslaj a potom konaj! – Musis to citit. Nehovor mi, ze nie.😀 Sama sisi uvedomila, ze situacia sa ti opakuje, len v krajsej forme. To znamena, ze pri predchadzajucej si uz nieco pochopila, ale nieco si este musis uvedomit a pochopit to.😀

    • Posted by lilah on 22. máj 2010 at 10:31

      rajka, jasne že som to pochopila😀 zopakovala sa takmer celá len hovorím, v príťažlivejšej, a to doslova v príťažlivejšej forme…😀 ale to neznamená že ju nevidím, hm, len pokušenie je akosi väčšie, hihihihi,😀😀😀

  5. Posted by isia on 22. máj 2010 at 09:46

    Ja by som len rada doplnila k tejto vete – “Pokiaľ liečite a nestaráte sa zároveň o seba, môžete ľahko ochorieť.” , že toto sa týka každej práce, nielen liečiteľstva. Je to dobré si uvedomiť. Často vpadneme do svojej práce tak, že nás pohltí a čím nás viac pohlcuje, tým viac i unavuje. Ak už žijeme len a len prácou (akoukoľvek) postupne strácame silu. Nielenže prídeme o svoje záľuby, priateľov, svoje súkromie, ale i v tej práci postupne poľavujeme bez nejakého uvedomenia a môže sa stať to, že naozaj buď ochorieme, alebo daná práca sa nám sprotivý a ďalej ju nemôžme vykonávať, keď tak s odporom. Ja viem, že sa to sem asi nehodí, ale napadlo ma to pri čítaní a niektoré veci/zákony si je dobré občas zopakovať🙂 .

    Inak Minne díky za článok. Veľmi ma zaujal. Ja sa liečiteľstvu nevenujem, ani netúžim, ale toto je prvý krát, čo ma táto téma zaujala na to, aby som sa pre vlastné vzdelanie niečo o nej dozvedela🙂 . Díky!🙂

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 22. máj 2010 at 10:11

      isia, ale hodí a presne sa to sem hodí.

      ved všetci musíme vykonávať prácu, živí nás a vie nás dobre vyšťaviť. Nie všetci sme hneď liečitelia, ” bosoráci” a iný tzv. mystici😀 samozvaní alebo naozaj povolaní😀

      toto sa sem PRESNE hodí, pretože s týmto sa potýkame deň čo deň a to už od cca. 6-tich rokov, keď nám skončilo detstvo a my sme šli s obrovskými aktovkami do školy…
      toto je Život, a ten treba žiť, a potom treba robiť ostatné… ale dá sa to krásne zlúčiť, len treba chcieť😀

  6. Posted by valery on 22. máj 2010 at 22:01

    Keď som si pred rokmi kúpila tieto knihy (mám dva diely), bola som nimi nadšená. Ibaže zároveň som si uvedomila, že to je naozaj len pre vyvolených. Liečiť ľudí rukami, na to sa musí človek narodiť.

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 22. máj 2010 at 22:14

      jo, to jo. ale každý máme svoj spôsob liečby😀 niekto úsmev, niekto ruky, niekto bylinky a kyvadlá je to jedno, ak ten liečený tomu ozaj verí😀

      tak ako povedal kristus, : chod, tvoja viera ťa uzdravila😀

  7. Hm, perfektný článok…😀 Už dlhšie som tu nebola, škoda… Akosi nestíham.🙂 Minne, o tom liečení – pomohlo! Vďaka!😀 To som netušila.😉

    Odpovedať

Pridaj komentár

