Zaujímavý sen


Pre spestrenie večera vám skopírujem jeden môj starší sen zo dňa 20.09.2007:

Sledujem oblohu a zrazu vidím na oblohe niečo ako otvorenú knihu. Vyzeralo to síce ako otvorená kniha, ale keď som zaostril zrak, zrazu to bola bytovka s oknami. Ale nie každý ju mohol vidieť. Potom sledujem, ako lietajú lietajúce taniere po oblohe a niekomu vravím, že konečne vidím na vlastné oči UFO. Zrazu štyri UFA, jedno z nich zrejme veliteľské, pristáli a ja si hovorím, veď to som už videl, že tu za kopcom majú pristáť. Na mieste pristátia boli ľudia, ale mimozemšťania ich hneď trafili nejakým lúčom, zrejme elektrickým prúdom – vlnením. Niekto sa ma pýta, či ich zabili.  Ja odpovedám, že nie, iba paralyzovali. Keď som videl tie UFA a ich prvé útoky, pokúšal som sa napísať smsky rodičom a rôznym ľuďom, že sú už na Zemi mimozemšťania, aby si dávali pozor.

Potom mimozemšťania hľadali, či máme na Zemi spravodlivého sudcu, aby tu vládol. Našli ho. Mal veľa detí a čudovali sa, že ho ľudia ešte nezabili. Medzitým sa na oblohe zjavila veľká Stvoriteľova ruka, ktorá sem priniesla planétu, podobnú modrú a veľkú ako Zem, ktorú práve vymodeloval. Ja vravím, že som to vedel, že vedľa našej Zeme bude ešte jedna planéta, akoby dvojča.

Ľudia medzitým jedli spoločne vonku v tomto meste, kde sa to všetko dialo. Ja som zatiaľ nejedol s nimi, lebo som nenašiel nič vegetariánske pre mňa.

Stvoriteľ mal tú planétu na dlani. Potom sa ma niekto pýta, prečo ju má v ruke. Ja hovorím, že nie je to zlé znamenie, keď ju drží na otvorenej dlani a druhou rukou ju hladí, čiže chce pomôcť.  Horšie by bolo, keby mal zdvihnutý ukazovák. Potom Stvoriteľ vytvoril tunel, do ktorého zasunul tu planétu a tá odišla tunelom preč. Nato som povedal, že o tom som nevedel, lebo som si myslel, že tu ostanú obidve planéty s jedným mesiacom.

Počas tohto deja som stál pred otvorenou bránou smerom von z tohto priestoru (mesta) a smerom von z mesta fúkal silný vietor a vyťahoval tak svojou silou rôzne veci z tohto mesta. Ja som mal v ruke veľkú kosu a menšiu kosu – kosák. Potom som si povedal, že zbytočne už je mi tá kosa a pustil som ju z ruky a potom aj tú druhú. Kosy zobral vietor a vyleteli von bránou. Leteli aj popri nejakých ľuďoch, čo boli von za mestom. Vtedy som si pomyslel: Dúfam, že nikomu tie moje kosy neublížia, aby to nebola moja vina. Ale hneď som sa ukľudnil, keď ma napadlo, že náhoda sa nemôže stať, keď ten vietor riadi Boh a stane sa všetko podľa Jeho zákonov. Bol tam aj môj syn a ja som ho chránil, aby sa mu nič nestalo.

51 responses to this post.

  1. Minne,
    tu je toľko symbolov… Som zvedavá, či sa Ti z toho sna niečo splnilo.

    Odpovedať

    • Valery,
      to je taký zvláštny sen, že ani neviem, čo sa splnilo. Snáď iba tie kosy, ktoré viem zatiaľ potvrdiť, ak si to vôbec správne vysvetľujem – že sa nestarám vôbec o “zajtrajšok” o budúcnosť a žijem stále v prítomnom okamžiku a všetko sa deje samo, o všetko je postarané a dostanem, čo potrebujem.

  2. Posted by anitraM on 10. máj 2010 at 21:30

    je zaujímavé, že ako som si to čítala teraz, videla som v predstavách tie stvoriteľové ruky a v nich mal niečo modré a potom čítam :Medzitým sa na oblohe zjavila veľká Stvoriteľova ruka, ktorá sem priniesla planétu, podobnú modrú…

    Ďalej som čítala pokračovanie toho sna a videla som ako tú planétu hodil to tmy ako guľu na kolkách, ale nevidela som ju kotúlať sa a tvoje pokračovanie : Potom Stvoriteľ vytvoril tunel, do ktorého zasunul tu planétu a tá odišla tunelom preč…ach jaj, že by sa zo mna stávalajasnovidka???

    Zaujímavý sen… aj sa časom podla tvojej symboliky niečo vyplnilo z neho?

    Ja si spomínam na jeden sen v ktorom som lietala a bola som v ňom priesvitná hnedá. Neviem či to bol sen, či astrál, nevidela som opúšťať svojej telo, len som hladala niekoho a nenašla ho.😕

    Odpovedať

  3. Minne, ty si smrťka???:mrgreen:
    Takže to bol sen o prechode… Už tretí do počtu (aspoň teda o viacerých neviem).😉 Nina zháňala k svojmu snu podobný, aby ho vedela porovnať…
    Mňa by zaujímalo, kam tá druhá planéta išla (cez ten tunel). Do tej 5tej dimenzie?

    Odpovedať

    • praveže neviem, kam išla tá planéta, to sú aj na mňa zvláštne symboly. Tie kosy chápem – žatva, následky… Nechápem ale, prečo zháňali mimozemšťania spravodlivého sudcu, ktorý tu má vládnuť – chvála Bohu, že ho našli, že to nevzali pod svoju moc :-)))) ale nechali to na nás – ľudí. A žiadne premiestňovanie duší na inú planétu som tiež nevidel – vážne by trebalo zrejme porovnať viac snov z podobnou problematikou a zjednotiť to – to by bolo zaujímavé🙂

    • čo sa týka toho spravodlivého sudcu – odniekiaľ to “náhodou” viem…😕 Nepýtaj sa odkiaľ, lebo to práve neviem.😛
      Len vtedy môžu ovládnuť planétu, keď na Zemi nenájdu ani jedného spravodlivého sudcu…😕 Hm, toto poznám. Ale neviem odkiaľ. Toto už asi raz bolo. V dávnej minulosti.😕 Taký mám pocit. Mám to pred očami.

    • Posted by Zdeňka on 14. júl 2010 at 21:45

      Áno Minne,ak možno napíšeme viacerí…viac poznania z toho sna vzíde.Mne sa zdá prorocký. Stačí si prečítať Smaragdovú dosku č.12/Zákon príčiny a následku/ ,lebo tiež je tam napísané :Potom príde k ľuďom veľká vojna/boj dobra a zla/,čo zachveje Zemou a zatrasie jej KURZOM. Boje budú národ proti národu a človek proti človeku. Potom prídu Synovia Rána. Keď prestanú voči sebe bojovať príbytok môjho Ľudu bude vyzdvihnutý.Človek plameň tohto Vesmíru,bude napredovať k miestu vo hviezdach.Áno pôjde dokonca preč z tohto časopriestoru do iného za hviezdami./Toľko citácia/
      Môj sen bol : videla som mesto v šere bolo prázdne a pripravené pre ľudí…ak by to bolo potrebné.Bolo prázdne a nebola tam príroda/čo môžeme svojou fantáziou dotvoriť/.Jediné na čo som myslela bolo,že si musím zapamätať skade som prišla.Keď som si uvedomila,že som tam sama,môj sprievodca ma prebral z hlbokého sna. O dva dni som videla znovu iné mesto…boli to čisto chrámy a zámky,ale boli z piesku/nestabilné/ tak som ich obchádzala,aby neboli zničené…. Videla som veľa krát lode vo snoch…ale pred 15 r. sme mnohí do nich nastupovali …bola tam mäkká podlaha ako maces a kľakali sme si jeden vedľa druhého.

  4. Minneeee, kosa v tomto podaní môže byť aj vykonávanie rozsudku.😀 Keďže našli toho spravodlivého sudcu, tak Zem ďalej nepotrebovala Zákony, či ako to presne je… Je to tuším aj v Tao te tingu…😀 Kebyže každý koná v mene lásky, tak nepotrebujeme žiadne zákony…😉 Lebo láska je najvyšší zákon.😀

    (bože, ja som múdra…😛 manžel mi dnes na to odpovedal: tak sa daj patentovať…😆:mrgreen: )

    Odpovedať

    • White, pokračuj, dostaneš jednotku🙂 len si spomeň🙂

    • otázka znie – s kým mohli mať tú dohodu…😕 Musel to byť niekto, kto bol mocný…pretože tú dohodu dodržali😕 Možno Čikitet😀

      Pri výmene galaktických cyklov sa o to mimozemšťania stále pokúšajú. Ale stále je tu niekto, kto im v tom zabráni.🙂
      Tá druhá zemeguľa bude o dualite. Vek rýb (v ktorom teraz žijeme) je o dualite, všetko chápeme oddelene. Za týmto vekom nasleduje vek vodnára, ktorý má byť o jednote.🙂 Ostala len jedna Zem.🙂

    • no hej, ale tá planéta prišla na krátko, hladil ju Boh a potom odišla preč😦

  5. Posted by anitraM on 11. máj 2010 at 08:49

    možno ju skryl, lebo nenastal ešte ten pravý čas aby sa vynorila🙂
    …a ten sen sa mu sníval v septembry 2007 tak to bol iný vek znamení.

    Odpovedať

    • Nebol to iný vek.🙂 Vek rýb sa začína od roku nula – od narodenia Krista… a trvá až doteraz.
      Jedná sa tu o galaktické cykly – veky.😉

      Ja by som povedala, že keď tú Zem hladkal, tak tým vyjadril to, že mu na nej záleží a je pod jeho ochranou… To, že tá druhá Zem odišla tunelom preč – neostala na tom istom mieste – znamená to posun dopredu.

      Minne, niečo sa mi marí aj s tou otvorenou bránou…😕 Keď na to prídem, ozvem sa.😛

  6. Posted by moonica on 11. máj 2010 at 09:22

    hmmm Minne,

    už chňápem😛 prečo ťa tak ťahá k Zjaveniu sv. Jána😉 dostávaš krásne udičky😀 a za vatikánsku menu🙂

    aj deň kedy sa ti snívalo je veľmi trefný a celkovo dátum = 20. = SÚD🙂 a celkový súčet = 20 – veľkňažka pod vplyvom blázna = dalej je súčet 2 = veľkňažka, a teda ak sa budeme riadiť intuíciou a budeme poslúchať vnútorné vedenie, tak všetko bude v pohode🙂 dokonca máme pripravenú aj odmenu z rúk Najvyššieho = nové nebo, nová zem a nový jeruzalem s otvorenou bránou pre tých, ktorí chcú vstúpiť😉

    Odpovedať

  7. Podľa Platóna je spravodlivý sudca ten, ktorý má dobrú, čistú dušu…
    Takže je možné, že je to jedna z kvalít, ktoré musíme mať na to, aby sme postúpili.

    Minne, toto si prečítaj: http://ao-institut.cz/aktualni/stavzeme_sk.html😀

    A ešte niečo:
    Vzlietni hore Zem naša!

    Joel 3,4:
    Slnko sa zmení na tmu a mesiac na krv, skôr než príde veľký a hrozný Pánov deň. A každý, kto bude vzývať Pánovo meno, bude zachránený.

    Aká si nám bola krásna matička Zem naša!
    Tvoje hory, lesy lúky .., moria, rieky, skaly,
    Boží služobníci vytvorili, aby ľuďom dali,
    aby mohli stúpať, k Svetlu sa povznášať.

    Človek, ale dielo Božie stále znevažuje,
    nevytvára hodnoty užitočné v stvorení.
    Iba balast škodlivý z duše mu pramení,
    zlým chcením krásnu Zem znečisťuje.

    Ten temný balast, čo človek Zemi dáva,
    na nej sa hromadí, na ňu sa nabaluje,
    do temných hĺbok k záhube ju sťahuje,
    kde ju v “čiernej diere” rozklad očakáva.

    Aby Zem aj s ľuďmi navždy nezanikla,
    Pán posiela Hviezdu nám k pomoci,
    ktorá očistí Zem od temného zla moci.
    Zem hore vzlietne, aby znovu rozkvitla.

    Nové hviezdy, nové Slnko tam zažiari,
    oblečená Zem bude do nového šatu.
    Nebude sa nik už klaňať zlatému teľaťu,
    a všetci ľudia obrátia sa k Božej tvári.

    Odpovedať

    • White,
      aj taký som mal sen, keď zem sa zatmela a mesiac bol červený a aj som videl, ako sa to stalo

    • to s červeným mesiacom to bolo ďalšie SCIFI :-)))
      22.07.2007
      Isiel som po ulici s kamaratom a obzrel som sa na oblohu, ked zrazu vidim nevidane, hovorim mu: rychlo pozeraj, lebo to este nikto nevidel. Vedla mesiaca je este jedna mensia planeta po pravej strane a je v rychlejsom pohybe ako ta nasa. Po malej chvili ale vidim, ze ta planeta sa zvacsuje, lebo sa velkou rychlostou blizi k nam, uz bola po lavej strane mesiaca a svojim krajom pri prelete narazila do mesiaca a pokracovala dalej letom oproti Zemi, lenze ju tesne minula z lavej strany. Nasa biela planeta – mesiac, na oblohe v momente narazu a v mieste narazu vybuchla a zacala horiet a po malej chvili vybuch nastal dookola na celom mesiaci a to tak, ze jeho povrch rozne popraskal dookola a zvutra vyslahol pomedzi skary červený plamen. Potom hovorim kamaratovi: vidis, som vam to hovoril, ze coskoro to pride a nechceli ste verit Biblii, kde je to napisane. Potom som stretol viac ludi v meste v soku a hovorim im, ze ste mi neverili, tak si to najdite v Biblii, ako to bude pokracovat, lebo teraz bude Zem po 3 dni bez svetla, lebo o chvilu cierny dym obali celu zem a svetlo tu neprenikne, a budeme este k tomu bez elektriny. O chvilu sa uz zotmelo a pozeram na hodinky, ze je presne 7 hodin vecer, takze tma je uz kvoli ciernemu dymu (sen bol v lete). Uz aj elektrina nebola po celej Zemi. Ludia si nemohli zatelefonovat, nevedeli, ci to je koniec sveta, kvoli elektrine nemohli vidiet v televizoroch ziadne informacie o tom, ani v rozhlase, ani denna tlac sa nedala vytlacit. Hovorim im, chodte domov citat Bibliu, tam najdete odpoved, co bude dalej. Kamaratovi hovorim potichu, nezda sa mi, ze by to mal byt koniec Zeme, hoci to tak vyzera. Teraz este asi nie. Tiez som sa ponahlal domov k Biblii.

      Tak také scifi sny sa snívajú často ľuďom potom, keď cez deň počúvajú o apokalypse napr. v telke, alebo vidia nejaký apokalyptický film :-))

    • Niekde som čítala o nejakej hviezde, ktorá ohlási čistenie zeme… A to, že tam nebol prúd, tak to mohla byť aj tá vysokovibračná energia:mrgreen: ktorá všetko odstavila. Vraj to bude mať niečo spoločné aj s magnetizmom Zeme, presunú sa póly či čo… Len horšie je to, že bez magnetizmu nám nefunguje pamäť.😕

  8. A keď už sme pri tej žatve:

    Mat 24-29,30
    Hneď po súžení tých dní slnko sa zatmie, mesiac nevydá svoje svetlo, hviezdy budú padať z neba a nebeské mocnosti sa zachvejú. Vtedy sa na nebi zjaví znamenie Syna človeka…

    V súčasnej dobe prebieha veľká žatva. Tak ako poľnohospodári pri zbere úrody rozrieďujú úrodu podľa druhu a kvality plodín, tak aj dnešné ľudstvo je triedené podľa jeho duchovného stavu. Túto dobu možno tiež prirovnať klasifikačnému obdobiu na školách, keď každý žiak dostane svoje známky podľa toho ako sa naučil predpísanú školskú látku.

    Pri duchovnom hodnotení v dobe Súdu ľudstvo je zadelené do štyroch kategórií podľa stupňa ich duchovného vedomia, ktoré zodpovedá frekvencií ich duševných aj fyzických tiel:

    V 1. stupni vedomia sú zadelení tí ľudský duchovia, ktorí v súčasnosti, majú najvyššiu frekvenciu a budú schopní sa premeniť na frekvenciu piatej alebo vyššej hrubohmotnej frekvenčnej úrovne. Keď telesne neprežijú z dôvodu staroby, dostanú sa do vyšších jemnohmotných úrovní. Odtiaľ sa potom môžu inkarnovať do 5. alebo vyššej frekvenčnej úrovne Na niektorú planétu. V tomto stupni vedomia je v súčasnej dobe na Zemi asi 0,05% ľudí.

    V 2. stupni vedomia sú zadelení tí ľudský duchovia, ktorí budú schopní sa premeniť do 5. frekvenčnej úrovne na Novú Zem (5 až 15%) alebo sa na ňu budú inkarnovať z jemnohmotnosti.

    V 3. stupni vedomia sú zadelení ľudia (prevažná časť súčasnej populácie tj. 85 až 95%), ktorí neostanú živí a po smrti sa budú môcť inkarnovať na “zelené” planéty ako primitívny ľudia.

    V 4. stupni vedomia sú zadelení ľudia duchovne temní (asi 1 promile), ktorí po smrti budú stiahnutí do nízkých a tým aj temných jemnohmotných.

    V súčasnosti žije na Zemi asi 6 000 000 000 ľudí, čo je mimoriadne nepriaznivá situácia ako pre Zem, tak aj pre ľudí na nej žijúcich. Na Novej Zemi po premenení na vyššiu úroveň bude môcť žiť len asi 800 milionov až 1 miliarda ľudí, čo predstavuje asi 15% terajšieho stavu. Tieto percentá môžu sa meniť v závislosti od toho, ako ľudia počas očisty budú meniť svoje vedomie, či k lepšiemu alebo k horšiemu.
    zdroj: http://hledani.gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2009110022

    Odpovedať

    • Posted by isia on 11. máj 2010 at 10:33

      Nepáči sa mi toto selektovanie ľudí. Vyvolený-tí čo sú na vyššej duchovnej úrovni budú mať iný život, niekde v nejakej inej dimenzii a zbytok zostane tam kde bol. Ale…veď človek s vyššou duchovnou úrovňou predsa už na inom stupni žije. A kto bol prerdtým ten čo je vyššie? Všetci predsa pochádzame z Boha, sme Jeho súčasťou…to jest, všetci sme si rovní!!!! Každý jeden človek je rovný s tým druhým. Veď životmi sa učíme a stúpame bližšie k Bohu. A zrazu, keď si “niekto” povedal, že on už je vysoko, tak žiaden iný nemá šancu?

      Nebo na zemi môžme mať tu. Dokázal to Kristus príchodom medzi nás. Či sa nepíše-“Tak Boh miloval svet, že svojho jednorodeného syna dal, aby nezahynul, ale život večný mal každý, kto verí v neho.”? Či neprišiel pre všetkých? Či prišiel pre pár vyvolených?

      Kto som ja? Ako blízko som k Bohu? Áno schválne sa pýtam ako som blízko k Bohu, nie na akej vysokej duchovnej úrovni sa nachádzam. Lebo tu nejde o väčšie a menšie, o múdrejšie a hlúpejšie. Tu ide len o jediné- o to, že sa navrátim tam, odkiaľ som vzišla. A je jedno kedy to bude. Či sa narodím ešte 5krát, alebo 100krát. Každá iná duša sa rovná so mnou, lebo je rovnakej podstaty. Ja viem, je to ťažké brať ľudí tak, ako sú…ale nehlásal práve toto Kristus. Či nebol jedným z nás?

      nemám pocit, že nás je veľa na našej planéte a nie je jedného jediného človeka, ktorý by mi zavadzal. Ak každý, kto má pocit, že tento svet môže byť krajší pre svoju víziu niečo urobí, tak budeme mať raj na zemi. Nehľadieť na nikoho, len robiť hoc len štipku dobra a nebude nám tu tesno a nebude nás veľa. Lebo každá jedna duša má ten dar, že bude mať šancu splynúť v tej najvyššej podstate – v Bohu. Nie len vyvolený.🙂

    • Pekne si to napísala Isia😀

    • Posted by lilah on 11. máj 2010 at 14:26

      isia,
      ” Nepáči sa mi toto selektovanie ľudí. ” – či chceš, alebo nechceš, robíme to všetci, od teba až po nejakého reinkarnovaného boha.😀
      vyberáme si s kým sa rozprávať budeme, s kým nie, nie je to také jednoznačné! toto čo píšeš je nádherná idea, ale veľmi ťažko sa podľa nej žije, a my “šteniatka” sme tu preto, aby sme sa toto neustále učili.😀

      ” A zrazu, keď si “niekto” povedal, že on už je vysoko, tak žiaden iný nemá šancu?” – toto si žiaden vyvinutý duch nepovie. Nikdy. je to ako z klasom pšenice, čím viac zŕn, tým viac hlavu k zemi skláňa😀 to, ale ešte neznamená? že si nie je vedomý svojej plnosti, aj keď ho z toho bolia “kríže”😀

      Áno, máš pravdu, Kristus prišiel pre všetkých, ale vidia to tak všetci?

      “Kto som ja? Ako blízko som k Bohu? Áno schválne sa pýtam ako som blízko k Bohu, nie na akej vysokej duchovnej úrovni sa nachádzam.” – tak s týmto súhlasím, aj keď mi to príde ako kázanie mladého dedinského farára tesne po vyučení, ale áno, toto beriem😀

      a áno, ak by sa toto čo píšeš v poslednom odseku aj ozaj dialo, že každý, ozaj každý, prispeje svojou štipkou do mlyna, bol by na zemi raj .😀
      aj keď osobne si myslím, že raj nie je o prebývaní na akejkoľvek z planét či už na tejto zemi, alebo v inej úrovni.
      Raj je o Pocite, o Láske ktorú cítiš a nasávaš, prijímaš a odovzdáš ďalej, deň čo deň .
      nie je to o fixovaní sa na nejakú planétu, tá je nepodstatná, je o prebudení jari a slniečka v duši.😀😀😀
      snáď to bolo zrozumiteľné

      white, srdiečko, je to tak, žiaľ bez ohľadu na to, či to niekto chce alebo nechce prijať, JE TO TAK, a je dobré, že si to sem dala, lebo sa tak všetci máme šancu prebudiť a zvýšiť percento úspešnosti😀

    • Isia, nesranduj…😀 Samozrejme, že sme si duchovne rovní – naša podstata je rovnaká. Ale v každom z nás je niečo, čo tú našu podstatu zatiaľ zatieňuje, nazvem to závojom. Niekto má viac týchto závojov na duši, niekto menej. Čím máš menej, tým je tvoja duša čistejšia a to sa následne prejaví aj v myšlienkach, skutkoch, spôsobe akým hovoríš… Už len toto delí človeka od človeka. Nehovor mi, že to nevidíš…
      Tam je to písané – rozdelenie je založené na frekvencii (vibrácii) ich fyzických a duševných tiel… O toto sa snažíme (teda aspoň ja) – o zvýšenie svojich vibrácií, očistenie duše od všetkého balastu. Keď je to tak v Božom pláne, že sa má Zem očistiť Psí energiou (vysokovibračnou), tak dokáže prežiť len to telo, ktoré malo tú vibráciu aj predtým (alebo sa pohybovala blízko nej). Čo je na tom nespravodlivé? Je to v záujme zachovania ľudstva na tejto planéte. A tak to bolo aj s Atlantídou keď prišla potopa.

      “Lebo každá jedna duša má ten dar, že bude mať šancu splynúť v tej najvyššej podstate – v Bohu. Nie len vyvolený.”
      – ono to je síce pekné, ale… Ja viem, že je to tak.🙂 Ale niečo ma poháňa dopredu, aby som na sebe pracovala a zbavovala sa svojich závojov, aby som sa zbavila pút (teraz ti to neviem vysvetliť, je to len pocit) ktorými som pripútaná k nesprávnym myšlienkam, činom…
      Niekto si môže pomyslieť presne to, čo si písala – a prestane na sebe pracovať… Však načo?🙂 Aj tak splynie s Bohom.🙂 Či nie?
      A aj tento postoj nás ľudí delí… Či sa ti to páči, alebo nie.🙂

    • Posted by isia on 11. máj 2010 at 16:35

      White82,

      ja nehovorím, že nemáme na sebe pracovať. To som nikde neuviedla. Ide o to, že na sebe postupne pracuje každý človek. Či si to uvedomuje, alebo nie. Ak si uvedomí, čo je jeho cestou, napreduje rýchlejšie možno, ako ten, čo zatiaľ na to neprišiel.

      Ja len nechápem, prečo by práve teraz, keď nastupujeme pozvolna do cyklu vodnára (ak sa nepletiem🙂 ) sme mali zostupovať niekam inam. Sám cyklus prinesie niečo iné. Prinesie nové vyžarovanie, ktoré môže pozitívne pôsobiť na ľudí. Ja viem, uzatvára sa kolobeh 12cyklov, ale…potopa bola v cykle leva, to je presná polovica. To jest o 6cyklov ďalej. Odkiaľ sa berie tá istota, že práve teraz má prísť nejaký prerod? Kde je to potvrdené, v čom?

      Nehľadaj v mojom komentáry čo tam nie je, ale čo tam je🙂 . Netvrdím, že ja mám pravdu…len sa na to dívam z iného uhlu🙂

    • Isia, kto sú podľa teba vyvolení???🙂 Píšeš, že či Kristus neprišiel pre všetkých, ale len pre vyvolených.🙂 Samozrejme že prišiel pre všetkých. Ale to neznamená, že teraz každý má “veget”…😉 Len to som tým chcela povedať… Všetko sa deje tak, ako sa má diať.😉 Myslíš si, že každý jeden obyvateľ tejto planéty je ochotný na sebe pracovať tak, aby sa očistil od všetkého balastu??? Toto je ťažšia cesta a nie každý si ju vyberie. Je to každého osobné rozhodnutie. Každý vie, čo je pre neho dobré.🙂

      A k tým vekom:
      Znamenie vodnára vyžaruje poznanie. Vyžarovanie energie tohoto znamenia nestrpí žiadne prekážky a nepozná žiadne hranice. Vodnár dáva, posiela poklady ďalej, vylieva neúnavne vodu života zo svojho krčaha, ktorého vlny prúdia do najvzdialenejších svetov. Tieto vlny sú všeoživujúce, majú vysokú duchovnú frekvenciu. Vodnár je prejavom ducha, ktorý bol oslobodený od prekážok a hraníc.🙂

      Znamenie Rýb – Ryby bývajú v nekonečnom oceáne. Aj keď sa niekedy dostanú na povrch, znovu sa ponoria a zmiznú v hĺbke. Pravá prirodzenosť človeka sa podobá oceánu: vedomie je na povrchu, ale oveľa väčší a hlbší diel ľudskej bytosti leží v nevedomí – odtiaľ pochádzajú základy a korene jeho myšlienok a činov. Ale vykúpený človek, ktorý dosiahol dokonalé sebapoznanie, ktorého vedomie bolo zasvätené do jeho božského Ja a tam uskutočnené, nemá už podvedomie a nadvedomie – teda nič nevedomé. Pláva vedome v hĺbke nekonečného oceána božského vševedomia. To, čo znamená pre ešte nevykúpeného človeka nevedomie, to sa pre neho stalo dokonale uvedomelým domovom a prvkom. Dva prejavy pohlavia – mužské a ženské – sa tešia z dokonalej harmónie, ako dve šťastné voľné ryby v oceáne. ( 69 ) Pôsobenie súhvezdia Rýb je vykúpenie a rozpustenie osobného v neosobnom, v hĺbke nekonečného Ja, v božskej neoddeliteľnej jednote – jednote všebytia. Vyžarovaním tejto sily je veľké dielo dokončené, zduchovnenie hmoty je dokonané.
      😀 Takže toto je asi tá latka, ktorú bude treba prekročiť…😕

    • Posted by isia on 11. máj 2010 at 18:10

      White82,

      ale pred dajme tomu takými 4životmi si asi nerozmýšľala rovnako ako teraz. Ja napríklad som mala úplne iné radosti😛 ako pracovať na sebe. Ak by to tak nebolo, tak snáď tu už nie som. Vývoj je postupný a preto sa mi to nezdá logické, ak by ostatné duše zrazu dostali takú ranu, že by sa museli opäť odznova vyvíjať. Nezdá sa mi to fér. Je to ako u detí-každé je rovnako šikovné, ale jedno sa naučí chodiť skôr, druhé neskôr. Ani jedno neberieme ako menejcenné, že nemá nárok na to lepšie, lebo vieme, že príde deň, keď sa chodiť naučí. Či skôr, či neskôr, budú chodiť rovnako.

      Ja chápem tie rôznorodosti cyklu rýb a vodnára, ale…ak sa začne niečo pozvolna diať, tak si to aj tak neuvedomíme. Možno až časom. A preto som sa pýtala, odkiaľ ľudia dostali tú istotu, že prídu nejaké vyššie vibrácie, kde človek s nižšími nebude môcť žiť. A dostane šancu len ako primitívny človek. Odkiaľ čerpáte, kde beriete túto istotu??? To by som rada vedela.

      Takže poprosím neobviňovať ma z toho, že ľudia sa podľa mňa nemajú vyvíjať po duchovnej stránke, lebo to som NIKDY nepovedala a nenapísala. Iba sa snažím ľudí brať tak, ako sú i keď je to ťažké. Lebo existujú ľudia, čo nevedia stráviť mňa.🙂 Je to kolobeh a každý jeden má pocit, že jeho viera je tá správna. Ak sa mi niekto smeje za moje presvedčenia, to neznamená, že je horšia duša ako ja. To len znamená, že má iné myslenie, ako je to moje. A to ja musím rešpektovať. Viem, že každý sa vyvíjame, každý máme iné tempo a ja nechcem strácať čas tým, že budem špekulovať, kto je vyššie a kto nie. Lebo toto vie len Boh, nikto z nás.🙂

    • Posted by Rajka on 11. máj 2010 at 20:05

      Ale, ale…! Ved toto tu je skola. Viete vobec, kde je a co robi vasa podstata medzi zivotmi?😛

    • Isia, ja som ťa z niečoho vinila???🙂 Prečo to berieš tak osobne? Ja s tebou nemám problém, ja ťa mám rada. Ja sa len snažím reagovať na obsah komentára – a je jedno, kto by to bol písal, napísala by som to rovnako.🙂
      Prečo si napísala tú predposlednú vetu o tom špekulovaní???🙂 To nikto od teba ani od nikoho iného nežiada. Ja sa nad tým vôbec nezamýšľam, že či som vyššie alebo nižšie.🙂 Som tu, idem svojou cestou, snažím sa využiť každú príležitosť, ktorú mi niekto hádže pod nohy, aby som sa niečo naučila… A snažím sa to robiť tak dobre, ako to len viem… To delenie beriem len informatívne, ale páči sa mi, pretože to má niečo do seba.
      Čo sa týka tej neférovosti🙂 Prečo to berieš ako neférovosť. Prečo si myslíš, že duša sa má odznova vyvíjať – len preto, že by sa vyvíjalo v inom prostredí??? To čo sa naučilo predtým, to nikdy nestratí.
      Každý má rovnakú šancu v tomto našom terajšom živote – KAŽDÝ. Šancu nájsť svoju pravú podstatu. Či šancu na to, aby si vyčistil svoj vnútorný chrám. A presne o to tu ide, o nič iné. Človek sa môže učiť do konca života (teraz mám na mysli vedomosti), ale bez predchádzajúcich dvoch vecí sa ďalej aj tak nepohne.
      Teraz by sa sem hodil citát od Moonicy, len ho neviem nájsť – ale bol o láske… Bolo tam také niečo, že keby som mal všetku múdrosť sveta ale lásku by som nemal, tak by som nebol ničím…🙂
      A nezabudni, že taký primitívny človek (ľudoop) má niekedy väčšie srdce ako nejaký inteligent s dvoma vysokými školami…😉
      Takže keď sa niekto v tomto živote nenaučí tú základnú lekciu – počúvať srdce a riadiť sa ním… tak sa to musí naučiť inde… Čo je na tom neférové?🙂 Možno tam skončím aj ja…🙂 A teraz čo?🙂 Nebudem sa teraz hádzať o zem. Otec vie veľmi dobre, čo prospeje jeho dieťaťu. Láska nie je len o pekných slovách či chovaní v bavlnke.🙂
      Keby si bol rodičom (neviem či si) a mal by si dieťa v puberte (skoro dospelé) a nevážilo by si to, že má všetko po čom si zmyslí, všetko čo má berie ako prirodzenosť a je napriek tomu stále nespokojné… Neváži si tvoju starostlivosť, to, že v práci makáš ako fretka, aby mal všetko po čom túži… Čo spravíš? Dohovoríš mu pekným slovom? A keď to nefunguje ani po 30-ty krát?😛
      Na MTV raz bol taký seriál (neviem ako sa presne volal), že takéto decká šupli (rodičia) na týždeň do takej krajiny, kde dávajú líšky noc…😉 Bez mobilu, bez možnosti komunikácie s vonkajším svetom, dostali do rúk len zápisník – denník, kde si zapisovali svoje stavy, emócie, poučenia. Museli spať napr. v chatrči zo slamy spolu s domácimi zvieratami (to bolo niekde v andách či kde), pomáhať s prácou… A keď si svoju prácu neodviedli, tak nedostali jesť. Na konci toho týždňa boli zhrození zo svojho predchádzajúceho života a ďakovali rodičom za túto skúsenosť. Pri odchode (do tej krajiny) však do kamery hovorili, že ako ich za to nenávidia, že im to nikdy neodpustia atď. A po návrate ďakovali.😀 Chápeš čo tým chcem povedať??? Podobné to môže byť aj medzi nami a Bohom… Čiže ja by som to bohvieako neriešila, že sa dostanem na tú nejakú zelenú planétu medzi primitívny národ. Však čo, stretneme sa niekde pod stromom, ovalíme sa kyjakom a budeme šťastní, že až…😛😆

    • Posted by lilah on 11. máj 2010 at 23:09

      white, toto bolo pekné😀 , ale nie je kyjak ako kyjak😀 mne by sa taký z ružičiek celkom pozdával😀 😉

    • Tak ako ja nemám rada dlhé litánie, tak sa mi to teraz fakt podarilo…:mrgreen:

      Isia, ja ešte len chcem dodať, že tie moje otázky neber ako útok na teba… Ja sa pýtam preto, lebo ma to zaujíma, že prečo si to myslíš.

    • Posted by lilah on 11. máj 2010 at 23:40

      white, uff, tak toto bolo teda dosť litániovské😀 ale musím uznať, že sa mi tá vaša slovná diskusia celkom páči.. je dobré vidieť a vedieť, že sa aj keď to na prvý kuk tak nevyzerá😀 snažíte jedna druhú pochopiť

      ale stojím si za tým čo si uviedla v prvom komente
      nie je nič nenormálne a ani neprirodzené, keď sa ľudia delia na vyvinutých a nevyvinutých duchoch..

      indické rozdelenie kást, je toho jasným dôkazom… ľudia zo 4.kasty nedokázali pochopiť cítenie a myslenie tých z 1. kasty…. naopak to fungovať malo😀 bez ohľadu na to ako to dopadlo, mienené to bolo dobre😀
      iba vyvinutejší duch sa mohol prispôsobiť a naučiť nižších duchovne vyspelých
      pekná paralela k tomu… boh nás miluje aj nedokonalých a naivných a všetkých😀 s kyjakom aj bez neho, ale napriek tomu nás vedie láskou, smiechom a úsmevom k tomu, aby sme sa vyvíjali a došli vývojom k jeho dokonalosti a sedeli s ním niekde pod stromom v radosti, spokojnosti a s pocitom dobre odvedenej práce na oboch stranách😛 😀

      uff, totok bol tiež výkon… idem si dať niečo do krku, lebo mi vyschlo😉😀

    • vidíš to, dobre že si písala tie kasty… zabudla som tam totiž dať to, že napríklad aj také dimenzie sa delia – podľa vibrácií…😉😛 My to škatuľkujeme, ja viem… ale ten rozdiel tam je (keď sa na to pozeráš zblízka). Ale keď sa na to pozrieš ako celok, tak je to aj tak všekto jedno, pretože tá rôznorodosť tvorí neskutočne krásny obraz jedného stvorenia…🙂

    • Posted by isia on 12. máj 2010 at 00:15

      White,

      ten citát od Moonici je žalm 23 z Biblie. Prečítaj si ho celý, je naozaj krásny🙂 .

      Mne ide len o jedno. Už 2krát som sa pýtala jednu otázku a zopakujem ju ešte raz – odkiaľ čerpáš informácie o prechode? Z akých zdrojov? Nič viac nechcem. Ty si si napísala svoj názor, ja svoj. Mne ide o tie zdroje, nie o rozoberanie môjho komentára.🙂

    • Posted by lilah on 12. máj 2010 at 07:28

      white,😉 “intuitívna” potreba šupnuť to sem😀

      isia, zlatko, to prečo ti tak záleží na uvedení zdroja?
      tomuto nerozumiem, to iba akože pravda je len v biblii? 😯 takto sa divím, zvlášť keď vieme, že prešla mnohými prekladmi, prepismi, z generácie na generáciu už celých 2000 rokov.

      potom nechápem, prečo sa tak upínaš na zdroj. Na aký zdroj? aj keby si si zohnala najspoľahlivejšiu bibliu, vždy sa môže nájsť niekto kto ti povie : a kde máš istotu, že si časom do biblie nikto nič nevsunul, svoje?😀😀😀

      nepovedal náhodou aj najvyšší mág niečo v zmysle : VERTE A BUDETE SPASENÍ? čo myslíš, prečo? no práve pre možné prekrútenie jeho slov a zbytočné filozofovanie rozumom a nie srdcom.😀😀😀

      treba sa učiť, napredovať, čítať čokoľvek, ale netreba škatuľkovať, lebo práve tuto sa vytvára priestor pre dogmy a nie na skutočné osvietenie či už prostredníctvom biblie, abdurishina, či véd…. toto všetko je jedno… ide vždy len o vnútorné stotožnenie sa s obsahom týchto kníh😉
      akosi prirodzene dôjdeme k tomu, že aj tu sa prirodzene triedime na vyvinutejších a menej vyvinutých duchov a vlastne zasa k prvému komentu od white.😀😀😀

    • Posted by isia on 12. máj 2010 at 09:59

      Lilah zlatko,

      ty naozaj nevieš prečo sa zaujímam o zdroj informácií? Takže…ak niekto niečo tvrdí, sú väčšinou dve možnosti- buď je to jeho názor, ktorý nie je podložený ničím a v tom prípade môže rozvíjať len svoju vlastnú teóriu na ktorej môže ďalej pracovať, no zdroj pochádza od neho a tým sa teda nedá ďalej do hĺbky študovať, alebo vychádza z nejakej teórie, viery, náboženstva, vedeckej práce, či výskumu, atď, kde je predpoklad, že ak má druhá strana záujem si túto teóriu preštudovať nemmá problém pri udaní zdroja sa ňou ďalej zaoberať. Či už s kladným, alebo záporným výsledkom. Takže, pýtam sa na zdroj preto, aby som vedela do hĺbky preštudovať jej presvedčenie/tvrdenie/vieru…a mala možnosť analyzovať toto tvrdenie s mojim, nech bude výsledok môjho štúdia akýkoľvek.

      Lebo darmo mne môže niekto tvrdiť, že ak sa sníva mužovi, že kráča po schodoch nahor je jeho sexuálna túžba, nemusím mu veriť. Ak však uvedie zdroj z ktorého čerpá, povie, že ide o Freudovskú teóriu, môžem si preštudovať Freuda, jeho psychológiu, celú životnú prácu, porovnať ju s tým čo tvrdím ja a vyvodiť záver.🙂

      Nikde v komentároch som neuviedla, že Bibliu beriem ako jediný správny zdroj. Tak neviem odkiaľ si prišla k tomuto svojmu poznatku. To, že Biblia poprekrúcaná je, alebo nie je, je len náš predpoklad, nech to berieme z akejkoľvek strany. Lebo ani na jedno, ani na druhé tvrdenie nemáme dôkazy. Je len na nás ako ju berieme, čím sa z nej riadime a čo je podľa nás adekvátny zdroj informácii. Čerpám i z iných učení, ale Bibliu beriem za základ.

      Nikdy som netvrdila, že duše ľudí nie sú viac, alebo menej vyvinuté po duchovnej stránke. Jediné, čo som písala je to, že každá duša sa vyvíja postupne, ale každá smeruje k tomu istému-k Bohu. Takže mi nedáva logiku, aby sa zrazu vývoj prerušil a mal ísť odznova. White mi na to dala odpoveď, že to tak nebude, že sa nič nemení, len nastane prerod. A ja by som na to rada vedela, načo potom to všetko má byť, ak sa i tak nič nemení. A práve preto by som rada poznala zdroj, aby som si túto informáciu mohla naštudovať do hĺbky🙂 .

    • Posted by moonica on 12. máj 2010 at 10:39

      white82,

      asi si myslela na citát z Listu sv. apoštola Pavla Korinťanom – Hymnus na Lásku a pridala som ho ako komentár k Minneho článku Cesta srdca – lilah tam dala aj link na jeho zhudobnenú verziu😉

      https://cestalasky.wordpress.com/2009/07/25/cesta-srdca/#comments

    • Posted by isia on 12. máj 2010 at 11:00

      😛 joj a teraz sa smejem nad svojou nevedomosťou😛 … díky Moonica, že si to uviedla na správnu mieru. Som si to poplietla a teda poriadne🙂 . No, veru by sa mi zišla aspoň polovičná znalosť Biblie, ako má taký mladý vidiecky kňaz po ukončení štúdia VŠ, ktorého tu spomenula Lilah🙂 .

    • Posted by lilah on 12. máj 2010 at 11:54

      isia, ty baletka, vytancuješ s ladnosťou zo všetkého, však?😀

      kto sa pýta, ten vedie rozhovor, máš pravdu no ja sa pýtala prvá😛, pýtala som sa o aký zdroj ti išlo?😀 či o bibliu či o čo😛
      zdrojov máš niekoľko, abdurishin, makedonovej prerobená forma abdurishina, dokonca aj v zjavení jána vidím určité črty.

      takže koniec sveta, trúbenie poľnice a povolávanie mŕtvych z hrobov k duchu svätému nie je prerodom do iných sfér ?
      ten presun a prerod na iné planéty je nutný, nič nie je večné okrem božej lásky a preto ani naša existencia na tejto úrovni nemôže zostať v tej istej rovine a polohe ako je to teraz.

      “Takže mi nedáva logiku, aby sa zrazu vývoj prerušil a mal ísť odznova.” – k tej tvojej logike, len toľko, tu sa nič nepreruší, práve že vtedy bude každý pokračovať vo svojom vývoji medzi svojími, pretože miešanie rôzne vyvinutých duší neprinieslo želaný výsledok.

      ďalším zdrojom sú aj klasické fyzikálne zákony, zákon zachovania akcie a reakcie, rovnováhy, ktorý sa opiera o zákon zachovania energie…
      chápenzi či sa mám viac rozpísať😀

    • Posted by isia on 12. máj 2010 at 12:20

      Lilah,

      ja z ničoho nechcem vytancovať a ani to nerobím.😀

      Mňa už toto slovíčkarenie nebaví. Pýtala som sa na zdroje čo z nich čerpá. Som si istá, že White to chápe. A je mi jedno o aký zdroj/knihu ide. Chcem si to preštudovať hlbšie.

      Dobre, takže Biblia-myslíš zjavenie jánovo, či prorocké knihy starého zákona? Aké? Mne ide o to, že odkiaľ sa čerpá, že prerod príde teraz, keď zem prechádza do cyklu vodnára. Prečo teraz? Rada by som si prečítala vysvetlenie. Chápenzi? Odkiaľ berieš istotu, že trúbenie poľnice, povolávanie mŕtvych z hrobov je to čomu veríš? A kde je tam písané, že to príde v tejto dobe?

      Kľudne sa môžeš rozpísať i viac. Mne to vadiť nebude, len sa poteším. Ale ešte raz upozorňujem, mňa unavuje táto debata o ničom. Ja som napísala svoj názor na názor White. Ja rešpektujem jej presvedčenie, ona rešpektuje to moje. Takže mne o nič iné nejde, len si chcem naštudovať tú literatúru, ktorá tvrdí, že prerod nastane v tomto období.🙂 Nič viac

    • Posted by lilah on 12. máj 2010 at 12:27

      isia, AMEN, aj mňa to nebaví..

      a to jančiho znamenie, je jedno odkiaľ pôjdeš…

      a prečo vodnár, lebo v jeho čase sa dostáva najviac múdrosti a božieho vedenia. Ľudia sa cítia byť prebúdzaný, a ako vidíš je to tak.
      ja ako vodnár, to musím predsa vedieť, nie?😀

      a aj tak si baletka a veľmi šikovná baletka cmukéres zlatko,😀

  9. Posted by moonica on 11. máj 2010 at 14:43

    isia, lilah🙂

    …Áno schválne sa pýtam ako som blízko k Bohu, nie na akej vysokej duchovnej úrovni sa nachádzam
    Raj je o Pocite, o Láske ktorú cítiš a nasávaš, prijímaš a odovzdáš ďalej, deň čo deň…

    hmm, je to fakt o pocite, ale pocit sa len veľmi kostrbato vyjadruje slovami – teda aspoň mne a preto mám radšej symboly = môjmu srdcu sú bližšie symbolické vyjadrenia = napr. tarot, hieroglyfy …, ale aj gestá – ved také “obyčajné” prežehnanie sa začína na čele = myšlienka, pokračuje na hrudi = srdce a malo by ísť v predĺženej línii k zemi na úrovni solar plexu a vrátiť sa cez hrud k pleciam = krásne spojenie myšlienok, citu, slov a skutkov …😀

    pre názornejšiu predstavu = asi väčšina z vás videla film Kráľovstvo Nebeské, kde na otázku kresťana Čo Boh chce od každého človeka ? odpovedal moslim gestom = dotkol sa vlastného čela a srdca ! Prečo ??? Lebo je to až tak ÚŽASNE jednoduché, že na to akosi pričasto zabúdame😛

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 11. máj 2010 at 15:02

      moonica, jo, dotknúť sa čela a srdca znamená Tvoje je kráľovstvo = presný a trefný symbol…😀😀😀

    • Posted by moonica on 11. máj 2010 at 16:42

      ten symbol je ako magická hlbočina = vťahuje človeka do bytostného vnútra … dotyk na čele v mieste 3. oka a na srdci vyjadruje aj bez slov, že správne vidíme iba srdcom, lebo podstatné je fyzickým očiam skryté😀

      ale v hlbočine tohto symbolu je mnoho úrovní – mňa najviac oslovuje toto : čelo = duch a srdce = duša a iba ich živým spojením v Láske – akoby svadba ducha a duše – môžeme žiť vedome v Kráľovstve Nebeskom už tu a teraz na Zemi😛

      kým tento symbol nebudeme vedome žiť s Láskou a v Láske každý jeden obyčajný ľudský deň, tak Kráľovstvo Nebeské síce bude v nás, lebo každý ho má vo svojom vnútri, ale nebudeme ho vnímať rozumom a poznať srdcom, že už sme sa s ním narodili🙂 a stále ho budeme iba hľadať kdesi vonku a nie tam, kde skutočne je = vo vlastnom vnútri😉

      takže tak, nehľadajme ho, lebo ho má v sebe každý🙂 a začnime to Kráľovstvo Nebeské žiť😉

  10. Posted by moonica on 12. máj 2010 at 10:12

    jeeeeeeeeeeeej dievčence🙂

    ale ste to tu rozbehli, ved to je už nadzvukové, ale zároveň aj nevojenské ako Concord😛

    hmm, u nrayna sa mi mihla pred očami moja budúca inkarnácia ako ropucha😀 ale to white stretnutie niekde pod stromom, kde sa ako ľudoopi ovalíme kyjakom a budeme šťastní, že až … ma tiež láka a nie ľaká😛 veru tak, ja ten priamy kontakt s prírodou v jej rozmanitostiach jednoducho zbožňujem !!!

    Dievčatá, len si to predstavte – taký dobrý ľudoop predsa nemôže byť zlý😉 má to logiku – ta ne ?🙂

    a ešte sem šupnem niečo z Biblie, lebo nielen kyjakom sa tvor živí a dožíva požehnaného veku😉

    Dokedy chceš, Hospodine,
    na mňa trvalo zabúdať?
    Dokedy budeš skrývať
    predo mnou svoju tvár?
    Dokedy mám nosiť starosť v duši?
    Dokedy sa bude nepriateľ môj
    vypínať nado mnou?
    Pohliadni, vyslyš ma,
    Hospodine, Bože môj!
    Osvieť mi oči,
    aby som na smrť nezaspal;
    aby môj nepriateľ nepovedal:
    Premohol som ho!
    Nech moji protivníci neplesajú,
    že sa klátim.
    Ale ja dúfam v Tvoju milosť.
    Nech moje srdce plesá
    nad Tvojou pomocou!
    Spievať chcem Hospodinovi,
    lebo mi dobre učinil.
    😉 takto nejako sa človek pýta sám seba i iných na cestu, hoci už od momentu zrodenia je na ceste ku Kráľovstvu Nebeskému …

    Odpovedať

  11. Srdiečka, no už som tu.🙂

    Moonica – ďakujem za ten citát.😉

    Isia – čo sa zdroja týka, mňa najviac zaujali mayovia a indiáni z kmeňa Hopi…😉 Ich proroctvá sa zatiaľ stále naplnili. Keď ťa to zaujíma, skús si vyhľadať “proroctvá indiánov kmeňa Hopi”. Dozveš sa viac.🙂

    Odpovedať

    • Posted by isia on 12. máj 2010 at 16:17

      Ďakujem White, presne o toto mi išlo celý čas. Pozriem sa na to🙂 .

  12. Posted by anitraM on 13. máj 2010 at 13:44

    Neviete čo znamená hodina vo sne teda 7,30 ráno, keď si uvedomíte kolko je hodín počas sna?

    Odpovedať

    • 73O – Boh a Nanebovzatí majstri sú s tebou a ty správne vnímaš ich vedenie. Dovoľ im, aby ti všestranne pomáhali! (to je z knižky Anjelské čísla od Doreen Virtue)

    • Posted by Zdeňka on 12. august 2010 at 13:18

      Možno je to upozornenie na nejakú prekážku. Zistila som…mnohé negatívne súvislosti s č. 73…dnes už viem,že je to skryté číslo 666 do tejto doby…. anjeli dopravy tiež dávajú za bieleho dňa odkazy…ak ide okolo auto s číslom 73…jaj beda…ale to len tak na okraj…. prekážky nám nepodlomia nohy,ak to vieme správne ošetriť aj pozitívnym myslením…..

  13. Posted by anitraM on 15. máj 2010 at 20:02

    len ten sne bol o tom, že som stretla niekoho, kto sa mi kedysi páčil ako som šla do práce, ale uvedomila som si , že je pol ôsmej, tak preto ho nestretám, lebo ja do práce chodím o hodinu skorej.😕 Obaja chodíme na pol siedmu, nemeškám nikdy.

    Takých majstrov nemám pri sebe :-(….škoda kde sa hľadajú?

    Odpovedať

    • Posted by Zdeňka on 13. august 2010 at 16:17

      Veď práve je v tom význam…preto 73… lebo sa ti KEDYSI páčil…. ale je v tom aj tajomstvo…mnoho krát som videla v snoch bývalých kolegov a priateľov,mali sme iné telá,ale všetci sme sa nejak poznali.Takže je určite viac scenárov nášho Bytia na rôznych úrovniach .Sme jednoducho herci a v každom priestore máme iné masky…

Pridaj komentár

