Chudnime láskou


Všetko, čo robíme s námahou, čiže našou vôľou sa chceme dopracovať k nejakému výsledku, je ťažké a vtedy výsledky nie sú isté. Navyše to nie je také dobré, ako keď je niečo robené srdcom, láskou a vtedy je to robené bez námahy. Potom s nami spolupracuje celý „vesmír“, lebo Láska je Boh.

Príklady:

– ak máme prácu, ktorá nás baví, tak nevnímame čas a boli by sme schopní ju robiť až do noci. Vtedy je naša práca hrou a nie záťažou, ani námahou pre nás. Vtedy si ani neuvedomujeme, že pracujeme a ešte sme za to aj platení.

– musíme sa učiť, čo nás nebaví – aké je to ťažké, ak nás to nezaujíma. Ale ak si máme prečítať knihu, ktorá nás zaujala, vtedy nevieme prestať čítať a čas sa akoby pre nás zastavil a učíme sa so záujmom.

– a teraz chudnutie – ak máme chudnúť nasilu, je to veľmi ťažké – obmedzujeme telo, lebo mu nedávame toľko stravy ako doposiaľ a navyše ho zaťažujeme spôsobom, aký nás nebaví – nadmerným množstvom pohybu.

Telo človeka sa za dlhý čas naprogramovalo na určitý spôsob života a prispôsobilo sa tomu. Má zaužívanú pravidelnosť v príjme potravy určitého množstva a spôsob narábania s telom.

My zrazu nie sme spokojní so svojou postavou a zrejme sa začneme s odporom na seba pozerať, priam až nenávidieť svoje telo. Lenže telo je organizmus mimo našej pravej podstaty, hoci je to naše dielo. Máme ho iba dočasne, aby sa mohla naša duša prejavovať v hmote  v tomto živote. Na základe našich „zásluh“ z minulých životov, ale aj tohto života, má naše fyzické telo určité preddispozície, za ktoré niekedy mylne kladieme za vinu našim predkom a genetike. Jednoducho máme také telo, aké sme si vytvorili. (S tým súvisia aj články o duchovných príčinách chorôb).

Telo je náš výtvor, naše „dieťa“, preto by sme mali milovať svoje telo, ako svoje dieťa, bez ohľadu na to, ako vyzerá. Rodičia milujú svoje deti, hoci sú postihnuté. Ale vy svoje telo často nenávidíte a tu je prvá obrovská chyba. Dieťa nenávisťou, násilím a bitkou nevychováte, ale iba láskou dokážete zmeniť v ňom jeho negatívne vlastnosti na pozitívne. Láska musí byť jeho vzorom. Deti, ktoré dostávajú doma bitku, to už považujú za bežnú ľudskú záležitosť a preto bez zábran bijú spolužiakov a potom tu máme násilie na každom kroku. Veď dostali už za mlada vzor od dospelých, riešiť problém násilím, lebo sme si nedokázali vypestovať rešpekt láskou.

Ak sme telu spôsobili také „deformácie“ napríklad obezitu, mali by sme sa s ním porozprávať a požiadať o odpustenie. Kto v sebe nemá dostatok lásky, tak to ťažko dokáže. Vraví sa, že obezita je následkom nedostatku lásky a pokory. Človek chce vyzerať dôležito, chce byť uznávaný v spoločnosti a nafukuje svoje Ego. Potom sa nafukuje aj jeho telo. Iný prípad obezity môže byť ten, že človek sa cíti byť málo milovaný, preto nemá dostatok uspokojenia a uspokojuje sa chutnými jedlami – vtedy sa vraví, že láska ide cez žalúdok. Vytvárame si ochranné tukové obaly, lebo nám je zima. Nezohrieva nás láska. A my ju mylne hľadáme mimo seba. Lenže najprv by sme mali pochopiť, čo je skutočná Láska.

„Láska dáva len seba a berie len zo seba. Láska nevlastní, nechce byť majetkom iného, láske stačí láska sama. Keď milujete, nehovorte, že Boh je v mojom srdci, ale povedzte radšej, že ja som v božom srdci.“ (Chalil Džibrán, Prorok)

Preto nečakajme lásku od iných, ale sami milujme všetko a všetkých, ako nás to učil Kristus. Keď v sebe prebudíme bezpodmienečnú lásku, tak nepotrebujeme, aby nás niekto miloval, lebo žijeme v láske. Vieme, že podobné energie sa vyhľadávajú a zlučujú a naša láska pritiahne k sebe ľudí, ktorí tiež poznajú pravú lásku. Tak ako zlodeja pritiahne druhý zlodej.

Preto, ak chceme schudnúť, netrápme sa pre obezitu, ale milujme svoje telo, poprosme ho o odpustenie za naše nesprávne zmýšľanie a hľadajme lásku vo svojom srdci. Nemá byť naša priorita chudnutie, lebo naše telo samo zahodí zbytočné tukové oblečenie a to už  navždy, ak zistí, že je mu už teplo z vnútra, lebo ho ohrieva láska. Vtedy orgány začnú spaľovať nadbytočné tuky, ktoré už telo nepotrebuje a budeme uspokojení aj s menším objemom jedla, lebo ho organizmus bude vedieť oveľa lepšie zúžitkovať.

Dodatok:

Po tejto postupnej vnútornej zmene, sa zmení aj náš jedálny lístok. Keď sa budú postupne naše negatívne emócie vytláčať von z nášho tela, lebo ich miesto obsadí láska, čiže “tmavé diery vyplní svetlo”, tak nám prestanú chutiť určité potraviny. Ich chute nám zrazu budú cudzie a energie z tohto jedla nás budú zaťažovať. Ide hlavne o mäso, ktoré svojim spôsobom života vo forme zvieraťa nabralo veľa emócií, ktorými už nepotrebujeme živiť naše emócie. Preto niekto tvrdí, že bez mäsa sa necíti sýty. A prečo asi? Ak mäso nahradíme rovnakým množstvom a druhom bielkovín, tukov, minerálov, vitamínov atď., napriek tomu sa cítime hladní. Je to preto, lebo naše emocionálne telo nedostalo svoju dávku “strachu, splašenosti, nedôverčivosti” a podobne, ktoré zviera prežilo a tie energie sa držia v jeho jemnohmotných telách, ktoré sa rozložia až spolu s mäsom v žalúdku človeka. Stačí pozrieť jasnovidným zrakom v supermarkete na regál s mäsom, alebo aspoň precítiť to prostredie, aká hrôza sa tam nachádza.

67 responses to this post.

  1. Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 12:44

    🙂, furt rozmýšľam, prečo si si ako obrázok túto cicu vybral?🙂,🙂,🙂

    a čo tak ľudia, ktorí sú so svojím telom spokojný tak ako sú? aj s tukovými obalmi, či to nemôže byť?🙂

    Odpovedať

    • Veď preto sa netreba snažiť chudnúť, ale to bol článok na želanie.
      A obrázok bol prvý, ktorý som mal po ruke – herečka Megan Fox🙂

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 13:23

      megan fox je v kurze teraz, s tými jej transformátormi.🙂 , chápem🙂

  2. Posted by isia on 22. apríl 2010 at 13:44

    Úžasný článok…veľmi sa mi páči veta- “naša láska pritiahne k sebe ľudí, ktorí tiež poznajú pravú lásku.🙂

    A Megan je kočka😀 , dobre sa na ňu pozerá. Ale bodla by i fotečka nejakého “kočkoša”😛 , nech sa i ženská časť čitateľov má čím pokochať😛 .

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 13:53

      isia, jo plný súhlas, tiež bych prijala nejakého chutného kocúrika.🙂, kukať sa snáď môžeme nie?🙂

      mne zasa toto nejako nesedí:
      Vraví sa, že obezita je následkom nedostatku lásky a pokory. Človek chce vyzerať dôležito, chce byť uznávaný v spoločnosti a nafukuje svoje Ego. Potom sa nafukuje aj jeho telo. Iný prípad obezity môže byť ten, že človek sa cíti byť málo milovaný, preto nemá dostatok uspokojenia a uspokojuje sa chutnými jedlami – vtedy sa vraví, že láska ide cez žalúdok.

      a čo taká anorexia, alebo bulímia, to je podľa mňa k tomu viac prirovnateľné, tam chýba tá laska a pokora, spokojnosť sám zo sebou. poznám dosť žien, ktoré sú zo sebou vo svojich telách viac spokojnejšie ak sú plnšie, alebo ak sa dokonca nelíčia. Načo? nie je to zbytočná márnivosť?🙂

    • Posted by moonica on 22. apríl 2010 at 14:00

      lilah,
      s tým líčením je to inšpirujúce – ja sa nelíčim, lebo som na to lenivá a nepovažujem to za podstatné 🙂 a radšej si ráno dlhšie pospím, ale toto je ďalší a priam biblický /sedem hlavných hriechov smrteľných/ uhol pohľadu🙂

    • Vďaka Isia, práve som tam dal aj dodatok. Nejako mám dnes “bláznivé” myšlienky čo zo mňa vyletujú, zrejme kvôli tej hudbe, ktorá mi celý deň hrá🙂 (Lara Fabian – En Toute Intimit – album.)

      A to je normálne, že to nebude sedieť veľa ľuďom, veď som to povedal predtým, než som ho zverejnil. Ale prichádza doba, keď to pochopí čím ďalej viac ľudí. Stačí zabudnúť na to, čo nás naučili iní a pozrieť sa do vlastného vnútra. Pokiaľ nás budú držať v zajatí staré spôsoby myslenia, nebudeme slobodní.

  3. Posted by isia on 22. apríl 2010 at 14:00

    To máš jedno Lilah…aj tam chýba láska. Tu skôr ide o to, mať rád svoje telo. Takže taká bulimička, či anorektička sa nedokáže prijať aká je-vidí sa tučná a jej choroba je vlastne výsledok tej nenávisti k svojmu telu.

    Ja som mala opačný problém-bola som moc chudá a dosť ma to trápilo. Až keď som prijala svoju postavu aká je i s trčiacimi kosťami😛 , tak som pribrala do normálnej váhy.

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 14:06

      moonica, zlatko dakujem, tuším našim spoločným vibráciam ta naša telepatia tel. pomohla🙂

      isia, ja sa sama osobne vidím v dosť triezvom svetle. nie som príliš chudá, ani tučná, a už vôbec nie krásna. ale napriek tomu som krásna, lebo je to o pocite, o vnútre,, len aj tak žijeme v dobe, kde obal predáva viac🙂

    • Posted by moonica on 22. apríl 2010 at 14:12

      lilah, 🙂 presne ma k tomu líčeniu napadol tvoj obľúbený výrok = v jednoduchosti je krása🙂 takže neviem, či telepatia alebo len moja lenivosť😉

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 15:02

      asi telepatia. a ty sa slniečko nepotrebuješ vôbec líčiť🙂, si ako anjelik , takže?🙂

    • Posted by moonica on 22. apríl 2010 at 15:06

      no len to, lilah, že Bohuvďaka za tie dary🙂 a ty si tiež tá fajta🙂

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 15:08

      moonica, dakujem, iskrivé živé očičká máme obe. nevinné a čisté aj vo svojom veku, že? cmuk🙂

    • Posted by moonica on 22. apríl 2010 at 15:10

      😉 😛

  4. Posted by isia on 22. apríl 2010 at 14:04

    joj…a to líčenie…každý ako to cíti. Ja napríklad to mám ako ranný rituál a bez toho , by som sa celý deň cítila ako keby mi niečo chýbalo. Som žena, preto milujem pekné veci, šperky a kozmetiku. Som rada márnivá. Ale snažím sa to držať v norme. Pekné veci nám predsa prinášajú radosť🙂 .

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 14:11

      jo, to beriem, niekto má kávu, iný ma cigaretku, iný musí deti do školy pripraviť a na ranné rituály mu nezostane čas. a ak nejaký je, tak si radšej zoberem knihu a čítam. ale ok to beriem, je to tak.

      žiadna zo žien nie je škaredá, stačí sa len upraviť. ale ono to musí ísť akosi zvnútra, nie z vonka.

      a ten rituál poznám, ja mám taký každú nedeľu po fuške v kuchyni si robím nechty, ( geláky) to je môj odpočinkový rituál, takže to beriem.🙂

    • Posted by isia on 22. apríl 2010 at 14:16

      to ti tie nechty vydržia tak krátko? veď gelové bývajú i na mesiac ak človek nič nerobí😛 , ale tak 3týždne to vydrží.

      Každý človek je krásny a áno, krása musí vychádzať z vnútra, aby sa odzrkadlila i navonok. To máš pravdu. Ale vieš, je mnoho ľudí, čo nemajú radi svoju postavu, svoju tvár…atď…a preto je tento článoček. Ak je človek sám so sebou spokojný, tak je to super a rady nepotrebuje. Kiež by každý bol šťastný tak, ako sa narodil🙂 .

      Ale ten rozhovor, ktorý je spomínaný v článku sa nemusí aplikovať len na postavu, ale i iné veci, ktoré nás trápia.

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 14:23

      nie, nechty držia dobre, to len ja svoje maľovanie z obrazov pretavujem na malé umelecké dielka. nafotím ti svoje prototypy a pošlem na majlos,🙂

      ani najkrajšie ženy alebo muži nie sú zo sebou nikdy spokojné, furt im na sebe niečo vadí. jednoducho susedova tráva je akosi viac zelená, nie?🙂

    • Posted by isia on 22. apríl 2010 at 14:25

      sa moc teším Lilah…pokochám si očká

  5. Posted by isia on 22. apríl 2010 at 14:08

    Trochu estetiky i pre ženskú časť😛😛 http://www.dreamstime.com/sexy-man-at-the-beach–thumb2566567.jpg😛

    Odpovedať

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 14:19

      no, je ho málo vidieť, mala si tam niečo výraznejšie dať. ale ten obal je celkom fajn.🙂,🙂,🙂

    • Posted by isia on 22. apríl 2010 at 14:24

      no mne práve stačí…to je ako tá ovečka malého princa v debničke😛 . Môžem použiť svoju fantáziu.

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 14:27

      joj, zlatko, ale debnička je na moju ovečku maličká🙂

    • Posted by isia on 22. apríl 2010 at 14:30

      veď i debničku si môžeš predstaviť akú len chceš😛

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 15:00

      joj, ja viem, ale ja som hovorila o tej konkrétnej čo si na tú foto dala. ja už svoju debničku , teda debnisko,🙂, vysnívané mám. je v mojej hlave, a z mojej hlavy sa to do môjho rukopisu dostalo.🙂

  6. Človek tu nie je 5 hodín a popíšete tu romány😛😆
    Ale k článku – nemyslím si, že obezita je nedostatkom pokory…😕 Lásky to áno, ale na pokoru mi to nesedí. S obezitou súvisia potláčané emócie, bolesti, strachy… a keď ich chceme umlčať (keďže to bolí), tak sa musíme nejako potešiť… A väčšinou tá úľava prichádza s jedlom – tuším je aj niekde zistené, že sú to väčšinou tie nezdravé jedlá – biele pečivo, sladkosti – po ktorých sa väčšinou siaha.

    Odpovedať

    • To je pravda, že iba na pokore to nestojí. Jedno ale súvisí s druhým, lebo kto nemá pokoru, nemá ani lásku. Ale kto má dostatok pokory, neznamená, že má dostatok lásky. Aj ja poznám ľudí, čo majú dostatok pokory a sú obézni. Lenže niekedy treba ísť aj do minulého života hľadať príčinu.
      O príčinách obezity som podrobnejšie písal minulé leto:
      https://cestalasky.wordpress.com/2009/07/04/nadvaha-a-chudnutie/

  7. Posted by Groover on 22. apríl 2010 at 17:06

    “( megan fox je v kurze teraz, s tými jej transformátormi. )”

    Hehe tak to nema chybu😛

    Odpovedať

    • Posted by moonica on 22. apríl 2010 at 17:41

      🙂 alebo ako by povedal môj kamarát vyšetrovateľ = predné nárazníky so zvýšenou pasívnou bezpečnosťou😉

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 18:07

      je fakt dobré, že si to pochopil správne, xi,🙂,🙂,🙂

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 18:08

      moonica, tebe tiež patrí moja pochvala,🙂, to čo za hlod?🙂 dobrý je, hahahahhaha

    • božemóóój, lilah😆 až teraz mi zaplo, ako to bolo myslené… Neskoro, ale predsa…😆

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 20:07

      white, zlatko, lepšie neskôr ako nikdy🙂,
      🙂. nabudúce voľ lepšie slovné kombinácie, bo si už pomaly pripadám ako čikitet🙂 ,🙂,🙂
      🙂 ” božemóóój, lilah”🙂,🙂,🙂 aspoň dobre, že si sa na chvíľu pobavila.🙂

  8. Pokora… Niektorí to slovo poznajú len zo slovníka cudzích slov…😦 Život mi dnes (či skôr posledné dni) vlepil poriadnu facku, som maximálne rozčarovaná a kukám ako puk, že ako môže niekto takto bezostyšne prahnúť po majetku…😦 Som z toho nešťastná. (Dnes som inak bola na pohrebe… Každý mesiac – od začiatku roka – jeden pohreb…😦 Nejako to rýchlo kosí😦 ). Pár hodín po smrti už kalkulovali, ako to bude rozdelené… Ešte ani nebola pochovaná.😦 Sorry ľudia, musela som sa trošku vyventilovať, to sklamanie je až príliš veľké…😦

    Odpovedať

    • Nenadarmo sa vraví, že rodinu spoznaš až pri dedení a manžela, manželku pri rozvode😦

    • Posted by isia on 22. apríl 2010 at 17:23

      to je fakt smutné White…mňa by to tiež zložilo. Ja keď niečo takéto počúvam, tak si len tak pre seba poviem, nech sa i zadrhnú-pažravci. Úprimnú sústrasť, ak to bol niekto veľmi blízky.😦

    • Isia, bola to manželova babka… A reč bola o jeho jednom synovi…😦😦😦

    • jej synovi – malo byť (čiže manželov strýko…)😛 ja už ani rozmýšľať neviem…

    • Posted by moonica on 22. apríl 2010 at 17:40

      white82,

      je to sito a ľudia oddeľujú sami seba …, je zvláštne, že sklamanie by mal v prvom rade cítiť niekto iný než ty😉 a mal by ho cítiť sám zo seba, ale to by sa musel úprimne sebareflektovať – a to je nepohodlné a často aj bolestivé …

      hlavu hore, white82 – máš príležitosť učiť sa na chybách iných a ísť im vlastným príkladom, aby sa pri troške snahy a sebareflexie prebudili z tej hmotnej ilúzie😉

    • Moonica, vďaka… Neviem, či má vôbec zmysel ísť v tomto prípade príkladom… No ale Božie mlyny melú pomaly, ale spravodlivo.🙂 Takže aspoň nejaká malá útecha tu je.😛😕

    • Posted by lilah on 22. apríl 2010 at 18:05

      white, majetok je hruza. to ja už 2 a 1/2 roka toto riešim. je to nechutné a dosť to bolí.🙂

      drž sa.😦, viem o čom hovoríš, to mňa tak moja rodina trestá za to, že som za mamou z čistými úmyslami prišla.🙂

    • Ach jo.😦😦😦

  9. Posted by Groover on 22. apríl 2010 at 22:29

    Hlavu hore kto sa ma pozerat na tie smajliky😛

    Odpovedať

  10. Posted by valery on 22. apríl 2010 at 22:54

    Jaj, Minne, ja som si myslela podľa názvu , že ten článok je o inom. Chudnúť s láskou tak, že sa človek zamiluje a schudne🙂 Ale aj tak sa dá. Nie :)))

    Odpovedať

    • Vážne, mna napadla práve ešte ďalšia možnosť skryvajuca sa pod tym názvom, kedže veľa ľudí mladých si pletie slovo láska so zdravým pohybom🙂

  11. Posted by mirka on 23. apríl 2010 at 09:45

    Minne,
    tak neviem či myslíme na to isté, no mňa napadla posteľ😀 ….Veď sa hovorí najlepšie sa vypotíš na cudzom tele, no a na cudzom tele,máš aj pohyb😀😀😀 nie???

    Odpovedať

    • Posted by isia on 23. apríl 2010 at 09:56

      Mirka,

      teraz ma pri tom čítaní tvojho príspevku napadlo…nemusí byť len posteľ, niekde som čítala, že dobre sa chudne i vášnivým bozkávaním🙂 .

      Ale tak celkovo, keď je človek zaľúbený…ani jesť mu nechutí🙂 .

    • Aká posteľ, veď v posteli sa spí, či to sa dá aj chudnuť v posteli a vchadzat do cudzieho tela, veď to len duchovia robia, či ako?🙂

    • To je vraj osvečený spôsob Victorie Beckham ako chudnúť…z manželom v posteli.🙂

    • Ehm, ale tá je už skoro kosť a koža…😆 Takže to znamená 2 veci…😆

  12. Posted by mirka on 23. apríl 2010 at 10:08

    Minne,
    ty si duch??? potom asi každy chlap sa už pri narodení duchom stal😀😀😀 lebo si vchádzajú do toho ženského,kedy sa im zachce😀

    Odpovedať

    • Mirka, čakal som rôznu odpoveď, ale teraz si ma prijemne rozosmiala. Máš 100 bodov🙂🙂🙂

    • Posted by lilah on 23. apríl 2010 at 10:27

      mirka,🙂, si skvelá🙂

    • Posted by moonica on 23. apríl 2010 at 10:34

      🙂 mirka,
      to by potom vysvetľovalo aj iné veci😉 napr. prečo sa niektorým mužom hovorí vydriduch😛

    • Posted by lilah on 23. apríl 2010 at 10:39

      no babenky jedete🙂, ste super🙂,

      moonica, anjelik, to bych do teba nepovedala, ” vydriduch”🙂, xixixix, s výraznými transformatorskými potrebami🙂,🙂,🙂

      no, hold elektrina je potvora🙂

    • Posted by anitraM on 23. apríl 2010 at 13:34

      …chudne a užíva si to a Beckham je hotový z nej!
      Našťastie ja mám zatiaľ metabolizmus ok a chudnúť nepotrebujem.😀

  13. Posted by mirka on 23. apríl 2010 at 10:37

    ďakujeeeeeeeeeeeeem Vy všetci ste tu skvelí😀😀😀

    Odpovedať

  14. Posted by Beata on 23. apríl 2010 at 20:40

    Pekný článok Minne, až teraz som si ho prečítala🙂 Najviac sa mi páči citát od proroka: .

    „Láska dáva len seba a berie len zo seba. Láska nevlastní, nechce byť majetkom iného, láske stačí láska sama. Keď milujete, nehovorte, že Boh je v mojom srdci, ale povedzte radšej, že ja som v božom srdci.“ (Chalil Džibrán, Prorok)

    PS: …😀 tiež sa ma rozosmiala odpoveď o duchovi a o vydriduchovi😀 hahaha

    Odpovedať

  15. Posted by Rajka on 23. apríl 2010 at 23:04

    Minne
    prisiel ti moj mail?

    Odpovedať

    • To tvoj? prišiel mi a aj som odpísal, že kto mi to píše, lebo tam nebolo napísané Rajka, ale meno a priezvisko🙂

  16. Posted by Rajka on 23. apríl 2010 at 23:44

    Tak ten asi nebol odo mna, nedostala som odpoved. Ja sa volam ako mam na mailovej adrese. Posielala som ti tip na video, ale ja som v tom motak😛 , dcera mi tam rychlo nieco natukala a ponahlala prec. Tak ak to nemas, napisem ti to sem.
    http://blog.baraka.cz/2009/01/duchovni-probuzeni-ve-ctyrech-minutach/
    Ten blog ma sice ZENovy ucitel, ale to video (treti odstavec) nema chybu.😛

    Odpovedať

    • Rajka, takže tvoj email to bol a odpovedal som ešte vtedy. Ale post je pomalý, radšej si sprav email na gmail.com.
      To video je super🙂 nečakal som taký výsledok🙂

  17. Posted by Rajka on 24. apríl 2010 at 00:17

    Zajtra to prerobim.
    Pri tom videu mi vybehli slzy, ani neviem preco. Ale on na to upozornoval.😛

    Odpovedať

  18. Posted by Rajka on 24. apríl 2010 at 14:08

    To video mam uz v zalozkach, aby som si hocikedy mohla pripomenut ,,teraz a tu”
    Clovek naozaj nevie, ci sa ma smiat, alebo plakat, ked zisti, ze je to v podstate jednoduche.
    😛 😛 😛
    Ten guru bol velmi mudry, ked tak lahko dokaze cloveka priviest k poznaniu.

    Odpovedať

Pridaj komentár

