Návrat luciferských duchov


Rozštiepenie anjelov v starom Egypte

Priblížením sa Krista do astrálnej sféry sa za starého Egypta opäť v inej forme odohral duchovný dej analogický tej udalosti, ktorá sa kedysi odohrala v starej lemurskej dobe, kedy sa – podľa povesti – tretina anjelov postavila proti zámeru dobrých bohov pod vedením Lucifera. Podobne v starom Egypte nastalo rozštiepenie anjelov na tých, čo sa rozhodli prijať prichádzajúceho Krista a pôsobiť v novom zmysle pod jeho vedením – a na tých, čo Kristovu prítomnosť ignorovali. Títo anjeli sa stali luciferskými len tým činom, že naďalej, až dodnes pokračujú vo svojom pôsobení rovnakým spôsobom, ako pôsobili pred Kristovým príchodom, v starom Egypte. Títo staroegyptskí a strobabylonskí anjeli dodnes pôsobia tak, ako pred troma-štvorma tisíckami rokov; teda tak, že vkladajú obrazy a myšlienky rovno do astrálneho tela človeka bez pýtania, obchádzajúc jeho ja, jeho vlastnú vôľu. Pred troma, štvormi alebo piatimi tisícmi rokov to však bolo ešte čosi oprávnené, lebo ľudia ešte nemali svoje vlastné ja tak vyvinuté, aby mohli byť v myslení odkázaní celkom sami na seba; ale vo veciach a v situáciách, v ktorých ešte neboli sami kompetentní sa rozhodnúť, bolo im oporou pôsobenie ich anjela, ktoré prežívali v podobe podnetov, myšlienok, hotových riešení objavujúcich sa v ich vnútri, a ktoré inštinktívne nasledovali, aj keď im nerozumeli. Staroegyptský anjel pôsobil teda tak, že do určitej miery ešte myslel v človeku zaňho. “Človek sa líši od zvieraťa koniec koncov iba tým, že má Krista.” (Hegel)

V súčasnosti sa však už také niečo stalo retardačným, aby “niekto myslel vo vašej hlave namiesto vás”. Stalo sa to už brzdou vývoja vlastnej, slobodnej individuality človeka; asi tak, ako sa neustále rady a pripomienky rodičov stávajú brzdou, keď ich dieťa stojí už na prahu dospelosti. Tí anjeli, čo prijali Krista, už nepôsobia a nemôžu pôsobiť do ľudskej duše sami od seba, ako chcú, ale môžu a musia nadviazať a reagovať len na vlastnú aktivitu, ktorá výjde z človeka, inak by zmanipulovali a popreli slobodu toho Jezuliatka, Krista v nás, nášho vyššieho ja, ktoré sa v nás rodí.

Starolemurský človek teda vyzeral tak, že nemal ja, ale namiesto neho žil v jeho astrálnom tele anjel. Árijský človek vyzerá tak, že anjelský svet preň ustúpil do úzadia a rozštiepil sa vo dvoje: Do jeho porušenej, vášnivej astrality, ktorá sa medzitým stala jeho nižším ja, pôsobí luciferský anjel. Pravý anjel pôsobí do jeho vyššieho ja, resp. do tej časti astrálneho tela, ktorá je preniknutá, prečistená a premenená silou jeho ducha.

Návrat luciferských duchov

Ak si teraz uvedomíme, že Kristov príchod v štvrtej poatlantskej epoche (grécko-rímskej) tvorí stred, je osou celej árijskej epochy, a dnešné piate poatlantské kultúrne obdobie (anglosasko-germánske) je niečo ako symetrickým zrkadlením, odrazom egyptsko-babylonského obdobia na vedomej úrovni,5 môžeme porozumieť jednému závažnému a ďalekosiahlemu pohybu, ktorý sa na svetovej ezoterickej scéne, ale nie len na nej, v súčasnosti odohráva. Ľudstvo prekračuje opäť prah duchovného sveta smerom nahor a tie sily, ktoré boli činné dvetisíc rokov pred Kristom, stávajú sa teraz, dvetisíc rokov po Kristovi, opäť aktívne. Duchovné bytosti zo starého Egypta a Babylonu, ktoré medzitým zaostali, pôsobia opäť dnes! Časť anjelov vtedy “padla” vlastne len tým, že zaostali, zostali pôsobiť po starom, v dôsledku čoho sa vo vývoji stali retardačným činiteľom, brzdou, odporcami Krista.

Títo zaostalí, luciferskí duchovia inšpirujú dnes jednu celú ezoterickú subkultúru plnú exotiky zašlých čias. Prostredníctvom channelingu, automatického písania a pod. diktujú celé knihy, ktoré vychádzajú v miliónových nákladoch. Dokonca sa aj sami radi predstavujú menami zo staroegyptského obdobia: napríklad jeden z prvých a najznámejších kanálovaných materiálov v 60-tych rokoch prijala Jane Robertsová od nefyzickej entity, ktorá sa predstavila ako Set. V Austrálii najpopulárnejšia kanálovaná nefyzická entita v súčasnosti vystupuje pod menom ďalšieho staroegyptského božstva – Ptah.

Inšpirujú skupinové hnutia plné extatického idealizmu, v ktorých duchovná individualita človeka je vymazávaná. Všetci účastníci hnutia sa stávajú názorovo uniformní, podobní jeden druhému ako vajce vajcu, lebo sú napojení na jeden kolektívny mozog, ktorí “myslí v nich”. Luciferské inteligencie teda poskytujú súčasnému duchovne vyhladovanému človeku určitý druh “duchovna” – ale za cenu straty slobody a vlastnej individuality.

Je pravda, že taký život je veľmi príjemný, keď sa človek vzdá problému voľby, a tým aj zodpovednosti v prospech niekoho iného. Tomu, kto sa “odovzdá”, a nevie čomu, skutočne iné inteligencie prevezmú organizáciu jeho života. Aké, to nie je viac jeho starosť. Myšlienky padajú ako pečené holuby do jeho duše a jemu stačí “nasledovať vnuknutia”, a “odovzdať sa vesmíru”.

Zdroj: RNDr. Emil Páleš CSc.  Celý článok nájdete na stránke: http://www.sophia.sk/casopis/medium.html

Odporúčame zároveň knihy od autora tohto článku: ANGELOLOGIE DĚJIN a SEDEM ARCHANJELOV.

Ich kúpou zároveň podporíte autora v jeho ďalšej náročnej duchovnej práci a takisto ho môžete podporiť do konca apríla 2% z dane.

21 responses to this post.

  1. Posted by isia on 3. apríl 2010 at 19:53

    Problém je len v tom, že ľudia, čo sa rozhodnú ísť takouto cestou sú skalopevne presvedčený, že to, čo robia robia zo slobodej vôle… a postupne, ani si to neuvedomia ako už nedokážu urobiť krok bez otázky na kyvadlo a podobne. Nehovorím, že je to pravidlo…ale stáva sa to dosť často. Zrazu stráca vlastný úsudok, ako je to písané v článku a pritom si to vôbec neuvedomí.😦

    Odpovedať

    • Ale vieš, tam je ešte ďalší problém, že nerobí sa to cez svoje vedomie, ale cez “nevedomie” a potláčajú tak vlastnú osobnosť. Ježiš povedal niečo v tom zmysle: “Ja som dvere a iba cez tieto dvere sa vchádza a vychádza” – ale to už bude zajtrajší článok, ktorý sa má automaticky objaviť zajtra o 9.00 🙂

    • Posted by nrayn on 23. apríl 2010 at 00:16

      a nakoniec dopadnú ako Hela R😦

  2. Posted by isia on 3. apríl 2010 at 20:06

    Tak to sa budem tešiť🙂 . Ja som zažila jednu takú pani a mala som z nej pocit, akoby prestala žiť. Akoby stratila sama seba, ako si to napísal ty. Zo začiatku jej kyvadlo odpovedalo na 100percent správne, no postupne si s ňou začalo zahrávať, až ju takmer zničilo. No ona mu stále verila. Stratila roky života a ani nevedela ako.

    Mne je o tom dosť smutne keď vidím, že človek stráca sám seba, ale jediné čo môžem urobiť je to, že sa z toho ja sama poučím. (aspoň niečo😛 )

    Odpovedať

    • Posted by Bosorka on 4. apríl 2010 at 09:55

      Tak tento príbeh poznám aj ja, len našťastie ja som prišla len o nejaké mesiace klesla na dno, ale vyhrabala som sa, i keď nasledky si stále nesiem.
      Ale dnes som mala sen, že som po dlhej dobe šoferovala a nič sa mi s autom nestalo(vždy ked som šoferovala, tak sa mi na aute niečo rozbilo, alebo som narazila.) Len som šla pomaly 60 a nedalo sa mi viac pridať. Takže zrejme idem po správnej ceste a tá pomalá jazda je moja opatrnosť.😆

      Za tým s kým som kumunikovala ja si stojím, nik mi nevnucuje myšlienky, aby som sa nimi riadila. Sama sa rozhodujem.(Aj keď ma vtedy ovplyvňovali a ja som im uverila všetko, čo povedali) Možno je pre niekoho ťažko prijatelné, že aj archanjely môžu byť krutý, ale tak ako sme sa rokmi zmenili mi, zmenili sa aj oni….pekný článok Minne😀

    • Áno Anitram🙂 to je už bezpečená jazda a v súlade so zákonmi, keďže neprekračuješ rýchlosť🙂 Takže podľa toho si na správnej ceste a správnym spôsobom ju zdolávaš🙂 teším sa …

    • Posted by nrayn on 23. apríl 2010 at 00:19

      ..kruté je skôr veriť, že sa rozprávaš s archanjelmi..wake uppp ( Neo )

    • nrayn, follow the white rabbit… Možno by si sa priučil niečomu novému.😛

  3. No vidíte to?!?!?! A už viem pomenovať ten svoj “problém”, ktorý sa mi nezdal!!!😛 (ohľadom toho článku na angeláriu)… Darmo, intuišn je intuišn…😛

    Odpovedať

    • Nrayn…je jedno kto to je, či bytosti z nášho sveta, alebo z inej sféry, pomaly sa ich zbavujem, mám už väčší pokoj od nich a už ma také bytostiu nezaujímajú.😀

    • Posted by rozalka on 23. apríl 2010 at 10:00

      Martinka, gratulujem. Sledujem celý čas ako postupuješ, si veľmi silná osôbka. Držím palce aby si sa konečne cítila slobodná a prajem veľa, veľa Lásky.

  4. Posted by Beata on 3. apríl 2010 at 23:34

    ej, Minne, toto je fakt dobrý článok, mali by si ho prečítať aj poniektorí z iných blogov…

    Odpovedať

  5. Posted by Bosorka on 4. apríl 2010 at 09:43

    bosorka ho čítala :o)

    Odpovedať

  6. BOSORKA – vieš čo si myslím??? Že všetko je tak, ako má byť… a keď ti to robili vážne archanjeli, tak to bolo plánované už len kvôli tomu, aby sme sa nad tým zamysleli (viď. horeuvedený článok)… A ja osobne som ti neskutočne vďačná😉

    Odpovedať

    • Nepáči sa mi fatalizmus,všetko ide,akomá ísť.Pripadá mi to,ako,keď kormidelník
      pustí kormidlo,alebo šofér volant na aute.Všetko bude ako má byť?
      My predsa riadime,pohybujeme sa v dokonalých zákonoch.
      Váš názor mi pripadá alibisticky,Malo.

  7. Minne, dobry clanok. Podotykam jednu vec – v sucasnej dobe ide oboje. Citit sa ako cast celku a zaroven mat slobodnu volu, zit ako jedinecny clovek, ktory sam o sebe rozhoduje. Kedze v celku sa nachadza aj tak vsetko, pozna vsetky moznosti … tak ja si vyberam moje cesty, prijimam tie moznosti, ktore akurat uznam za vhodne. Je to sice pekne poprosit vyssie bytosit o pomoc, oni ju aj radi daju. Zostava ale na nas, v akom rozsahu ich pomoc prijmeme.

    Odpovedať

  8. Super článok…a ako zistím kedy mi moje vyššie ja klame(zahráva sa so mnou či ako to vlastne je)?Dá sa to zistiť aj tak,že sa ho spýtam otázku na ktorú už odpoved poznám?Dakujem za odpoved🙂

    Odpovedať

    • Vyššie Ja nikdy neklame, veď to je tvoja pravá podstata. Ale neviem o tom, žeby sa k tebe mohlo ozvať hlasom, ale odpovede by mali ísť cez tvoje vedomie a sú to potom tvoje myšlienky. Vyšším Ja sme prepojení s Pravdou, ktorá je v nás, v Kristovi a tam nie je klamstvo.
      Ak je to hlas, podľa mňa je to iná bytosť a či klame? Vyskúšať pravdivosť môžeš tak, že napríklad dáš do ruky náhodné množstvo napríklad zápaliek, pričom ani ty nevieš, koľko ich je. Nech povie. Alebo čo sa deje vedľa v miestnosti,nech opíše…. Ak si ty namýšľaš ten hlas, tak ten hlas nebude odpovedať správne. Ale môže ti aj zlá bytosť odpovedať správne, spočíta zápalky, aj diagnózu určí, nájde stratené veci, ale niečo za niečo. Potom si vezme svoju odmenu.

  9. Posted by Martina on 8. apríl 2010 at 09:57

    Pozor, bytosti, s ktorými komunikujeme vedia určitý čas dopredu, čo sa udeje, neviem presne aký časový usek, ale vedia. Takže môže byť pre nich lahké ti povedať správnu odpoveď. Ale tvoje vyššie ja ťa naozaj nesklame a nikdy neoklame, Minne má pravdu.

    Mne tak Uriel povedal, že ma opustí kamarátka a ja som stále rozmýšlala, ktorej sa čo stane. Až zomrela mužová starká som to pochopila, že to myslel ju, lebo ona pre mňa bola ako kamarátka. Ešte na začiatku channelingu sa ma teta pýtala na svokru, do kedy sa bude trápiť(95rokov mala) a povedali mi že v apríli zomrie a zomrela posledný marcový týždeň.

    Odpovedať

  10. Dakujem vám obom za odpovede .S tým klamaním som myslela to,že ked niekto používa kyvadlo tak sa nemusí nielen spojiť so svojím vyšším ja ale môže sa na môj kanál napojiť nejaky zlý duch.Tak tým klamaním som myslela nejakého toho ducha alebo niečo také.Nevyjadrila som sa veľmi zrozumiteľne ,prepáčte🙂

    Odpovedať

  11. Chela som len vedieť ako sa tomuto vyvarovať🙂

    Odpovedať

Pridaj komentár

