O Hadej sile a mantra jóge


Múdre výroky mystického majstra Kostasa

O Hadej sile:

Kundaliny alebo posvätný had či posvätný oheň sa má prebúdzať jedine prirodzenou cestou  v súlade s duchovným rastom jednotlivca. Energia, ktorá sa tak uvoľní, sa ďalej posúva smerom hore a energetizuje vyššie čakry. Tento proces slúži k duchovnému očisteniu danej osoby.

Pokiaľ však tento posvätný oheň prebudíte inými technickými prostriedkami, môžete skončiť ako nevyrovnaná osobnosť, ktorá nie je schopná uvoľnenú energiu zvládnuť a kontrolovať.

Pri správnom duchovnom cvičení, pri ktorom sa sústreďujeme na pozdvihnutie vedomia, to znamená k spôsobu, akým myslíme a cítime, sa energia kundaliny otvára a pomaly postupuje smerom hore. Týmto potom dochádza k energetizácii a očisťovaniu vyšších čakier a zároveň aj k dočasnej osobnosti. To je ten „krst ohňom“ o ktorom hovoríme. Toto mal na mysli aj Ján Krstiteľ svojimi slovami: „Ja Vás krstím vodou k pokániu, ale ten, ktorý prichádza za mnou, je silnejší ako ja – nie som hodný ani toho, aby som mu vyzul obuv, On Vás bude krstiť Duchom Svätým a Ohňom“. A to prežili apoštoli počas Svätodušnej nedeli.

O Mantra jóge:

Môžem hovoriť iba na základe vlastnej skúsenosti v tejto oblasti. Opakovaním slov, čiže mantier, môže človek vstúpiť do stavov, ktoré nebude schopný ovládať. Väčšina ľudí nechápe, že dočasná osobnosť je v tomto stave vystavena rôznym účinkom na podvedomie, ktoré je v tejto chvíli doširoka otvorené. Niektorí ľudia si to neuvedomujú a pokiaľ na to prídu, môže byť často už neskoro. Našťastie nie všetci jedinci sa dostanú až do tohto stavu, pretože Božia milosť im to nedovolí. Navyše nevidím žiadne výhody tejto praktiky. Skutočná duchovná hodnota nastáva totiž vtedy, keď do týchto psychonoetických stavov vstúpite a zároveň ich ovládate. Praktikovaním mantier sa iba dostanete do stavu kľudu, ale nedokážete posobiť na svoje vedomie. Pôsobí to ako sedatívum, ktoré vás tam prenesie bez vôle vášho pravého vedomia. Tento stav je blízky rozpoloženiu  vyvolanému použitím drog alebo hypnózou.  Našim cieľom je pôsobiť na vedomie sústavnou kontrolou stavov, v ktorých sa nachádzame. Tak rozumiem podstate hľadania pravdy. Čo by ste mohli získať, ak iba otvoríte brány svojho domu, alebo podvedomia bez toho, aby ste si uvedomili, že v okolí sa potulujú tie najkrvilačnejšie šelmy planéty (elementaly)? Ak takéto šelmy ucítia potravu, nič ich nezastaví. Kostas potom opísal niekoľko klinických prípadov, keď sa niektorí jedinci vďaka podobným praktikám stali obeťami negativných psychických energií.

Prevzaté z knihy Jízda na lvu, Kyriakos C. Markides

3 responses to this post.

  1. Posted by white82 on 22. marec 2010 at 16:36

    jaj tak toto je ten OHEŇ!!!😀 Čo sa tu človek všetko nedozvie!!! Teším sa.😀

    Odpovedať

  2. Posted by Maria Slivkova on 28. marec 2011 at 07:30

    knihy od kyriakosa su pre mna dalšim krokom k ponaniu..velmi si važim že mi prišli do života…

    Odpovedať

  3. Posted by teonik on 16. jún 2012 at 21:56

    ahoj,já mám džapu rád,pro kontrolu moc nie som,ani,ked ktoto kontroluje ma,ani ked mám ja kontrolovat…moje spolužitie je synergická symbioza=SYN-SYM,zdarec @

    Odpovedať

Pridaj komentár

