Úvaha o astrálnom cestovaní a inom zmenenom stave vedomia


Nedávno tu boli búrlivé diskuzie o tom, kto má pravdu ohľadom astrálneho cestovania (ďalej iba AC).

Preto sa dnes budem zaoberať touto úvahou.

Zatiaľ vieme isto, že existujú rôzne zážitky zo zmeneného stavu vedomia. Nietko povie, že všetko prebieha vo vnútri, iný zasa, že zážitok prebieha mimo fyzického tela.

Otázka znie: „Nie sú zážitky z astrálneho cestovania, z hypnózy, z meditácie, zo snov a z iných pomenovaných praktík rovnakým spôsobom prežívané?  To je jedna z otázok, na ktorú by som rád počul Vaše názory dole pod článkom.

Ak sa zamyslím nad výsledkami hypnózy, AC, snov, meditácií, atď., zisťujem, že všetkými spôsobmi sa dá zistiť alebo prežiť rovnaká situácia. Každým z týchto spôsobov sa dokážeme dostať do minulosti, do budúcnosti, zisťovať informácie vo vzdialených mestách a krajinách v prítomnosti a pod.

Keď sa ma niekto spýtal, či som astrálne cestoval, odpovedal som, že nie, lebo som sa o to nepokúšal. Lenže pri tejto mojej úvahe môžem potvrdiť, že som zažil rôzne také zážitky, ako pri AC, lenže som to nepovažoval za AC. A teraz mi začína svitať, že všetko je zrejme to isté. Pretože som sa napríklad úmyslne (kvôli výskumu, nie stávkam) dostal na futbalové ihrisko a videl som výsledok zápasu stretnutia, ktorý sa mal odohrať o niekoľko hodín. Nebolo to raz  a výsledok bol získaný rôznymi spôsobmi, pritom bol presný, napr. 3:2, nie iba výhra a prehra. Pritom som nepotreboval poznať žiadne postupy, iba som ukľudnil myseľ a odpojil zmysly od fyzického tela s tým, že chcem vedieť výsledok a už som bol na ihrisku a vypytoval sa divákov, prečo sú takí smutní… Stáva sa mi, že čo nezistím cez deň a pritom ma to zaujíma, odpoveď mi príde až v noci sama formou sna, ak to vôbec je sen.🙂

Najhoršie na týchto predpovediach je, že aj keď som videl zlú predpoveď, nedokázal som tomu v hmote zatiaľ nikdy zabrániť.

Rovnakým spôsobom sa dá zistiť napríklad diagnóza človeka. Stačí si pomyslieť na konkrétnu osobu s tým, že chcem vedieť jej zdravotný problém a problém sa zjaví pred zatvorenými očami. Nemusí byť osoba počas toho pri Vás.

Ďalšia otázka, ktorá sa vynára je, či sa to deje vo vnútri fyzického tela, mimo tela, alebo raz tak, raz onak, podľa sitácie. Treba však brať v úvahu tvrdenie jasnovidcov, ak neklamú (ja som to neskúmal), že počas spánku a meditácie vidia odpájať sa astrálne telo od fyzického tela a astrálne telo je spojené striebornou šnúrou. O funkčnosť fyzického tela sa počas tohto stavu stará éterické telo, ktoré zachováva jeho životné funkcie. S astrálnym telom odchádza z tela všetko, čomu astrálne telo robí obal a ochranu – čiže všetky vyššie telá, myseľ, duša a duch, alebo ako si to sami nazvete.

Ďalšia záhadná otázka je, v ktorých sférach sa pohybuje naša myseľ pri zmenenom stave vedomia.  Ak sa dostaneme do astrálnej sféry našej Zeme, je to jej astrálne telo, tak ako my máme svoje astrálne telo. V tejto sfére musíme zažívať niečo pravdivo spoznateľné z bežného fyzického života. Uvediem jeden môj zážitok: Vyšiel som z fyzického tela, lietal som najprv po izbe, išiel som o poschodie nižšie, tam som sledoval mojich rodičov, vlastne ich astrálne telá, ktoré vnímame rovnako ako fyzické, ak by tam bola ešte duša mŕtveho človeka vo svojom ešte nerozpustenom astrálnom tele, tiež by som ju videl, ďalej astrálne telá zvierat a ďalšie jemnejšie vibrácie rôznych predmetov a rastlín, ktoré zasahujú do astrálnej sféry, resp. vibrujú rovnakou frekvenciou, ako energie astrálu. Nebolo by tam nič symbolické, ako je to napríklad v mentálnej sfére myšlienok a túžob. Ak by som sa z toho stavu naladil na vyššie vibrácie mentálnej sféry, astrálny svet by mi zmizol spred mojich astrálnych zmyslových orgánov, vlastne by v skutočnosti nezmizol, ale moje vedomie by začalo prijímať a tlmočiť informácie už iba zo zmyslov mentálneho tela. Ako by mi tlmočilo energie myšlienok a túžob, záležalo by zrejme na mojej vyspelosti a trénovanosti a osobnosti. Preto sa ľahko môže stať, že rovnaká myšlienka bude rôznym „jasnovidcom“ zobrazená ináč. Záleží to od dokonalosti „softvéru“, ktorý ju pretmočí do obrazu, prípadne zvuku.  Dá sa to usúdiť aj podľa toho, že denne vidíme aj tu na blogoch rovnaký text, ale nie každý to pochopí rovnako. Niekto vidí v slovách závisť, niekto klamstvo, niekto vidí dobrý úmysel a niekto číta aj „medzi riadkami“. Niekto vidí slová bez zmyslu a niekto v nich nájde krásnu hlbokú myšlienku.

Myslím a dúfam, že v budúcnosti dokážeme  nahliadať do iných sfér pri plnom vedomí bez toho, aby sme museli presúvať vedomie z jednej sféry do druhej, čiže prežívať a vnímať všetké sféry naraz, tak, ako to dokázal podľa mňa Kristus. A verím, že nie len mne, ale určite aj viacerým z Vás sa stalo, že počas vnímania fyzického sveta, Ste už niečo prečítali aj z mentálnej sféry, bez toho, aby Ste museli “zaspať”.

Na dnes by filozofie zrejme stačilo🙂

Poslielam Vám všetkým tú najčistejšiu a najdokonalejšiu energiu – LÁSKU.

Minne

46 responses to this post.

  1. Posted by Beata on 23. január 2010 at 20:36

    O odpojení astrálneho tela od fyzického som počula, ale v súvislosti s hladinou Alfa. Asi pred 10 rokmi jeden môj známy sa tomu začal úmyselne venovať. Kdesi o tom čítal a chcel si to vyskúšať na vlastnej koži. Naštudoval si postup a každý večer to skúšal, skúšal, skúšal…až raz sa mu to podarilo! Vraj to je stav mysle, ako keď chceš zaspať, ale nezaspíš, no ani nie si bdelý, niečo medzi tým. Môj známy sa dostal von z tela a bol vyplašený. Nevedel, čo má robiť, tak len tak lietal, najprv po izbách, potom vonku, no nemal z toho nejaký dobrý pocit. Keď sa vrátil späť, bol veľmi, veľmi rozbúrený, nesústredený, najvhodnejšie slovo na to je “vyplašený”, o pár mesiacov si to ešte raz vyskúšal, ale potom sa zľakol a prestal s tým. Doteraz má z toho pocit strachu, keď mi to rozprával, oči mal vystrašené, nehral to. Takže zrejme to asi nedokážeme všetci, alebo na to musíme byť aspoň psychicky pripravení, aby sme sa nezľakli a nemali z toho nočné mory, ako môj známy. Ja som to tiež mnohokrát skúšala podľa jeho návodu, ale nepodarilo sa mi to…

    Odpovedať

    • Beata,
      som ti nedávno odpísal emailom, prišlo ti to?

    • Posted by Beata on 23. január 2010 at 21:00

      Minne, dík za odpoveď mailom ohľadom kineziologie, ja som ti aj hneď na to odpísala, tiež na mail. A k tej hladine Alfa…môj známy je z toho vyplašený vlastne doteraz, takže asi slabšie povahy, ako napr. ja, by to nezvládli, možno preto sa mi to ani nedarí…

    • beata,
      práve som ti niečo napísal emailom

  2. No vidíš, ďalší pojem “hladina Alfa”. Inač to vážne nie je sranda, ja tiež som sa zľakol, keď som tak prvýkrát vyšiel z tela a myslel som si, že som mŕtvy, lebo som sa nevedel vrátiť do tela, túlal som sa po dome, ale von z domu som sa bál ísť, nechcel som ísť ďaleko, lebo som hľadal spôsob, ako sa vrátiť.

    Odpovedať

    • Posted by bosorka on 23. január 2010 at 21:09

      Ja sa stále pokúšam , skúšam rôzne postupy,cítim ako ma ťahá niečo von, len moje astrálne telo sa nedokáže odpojiť. Chcem to vyskúšať, vnímať svet z iného pohladu.
      Pri meditovní vidím obrazy nejakých sitúácii,ktoré prídu len tak nečkane, niektoré jasno, niektoré len tak zachytím na pár sekund.Väčšinou sú z časov minulých.Na hypnoze to boli predstavy z dejom a emociami, toto sú len zachytky niečo. Keď zaspávam v myšlienkách odpovedám na podvedomí utržok začínajúceho sna, ktorý ani nevnímam. Len zachytím obraz niekoho ako mi niečo vraví, odpoviem a potom mnou zatrsie jeden z anjelov a povie mi, to čo zas robíš! No a takto dopadne niekto, kto sa pridloho rozpráva s anjelmi a potom sa ich nevie zbaviť.😆

    • Posted by Beata on 23. január 2010 at 21:20

      …zaujímavé, so mnou sa žiadny anjel nechce rozprávať :-)…ak teda nerátam tých fyzických, ktorým hovorím priatelia…

    • Posted by bosorka on 23. január 2010 at 21:24

      o nič neprídeš, krásne vykecávať sa môžeš aj s ludmi, poradiť ti može aj dobrý kamarát a klmstva počúvať od nich nepotrebuješ, aj ked namotávať dokážu dokonale.😀

    • Bosorka,
      ty kde si sa stratila? Kde je tvoj blog?

  3. Posted by nrayn on 23. január 2010 at 21:06

    Zaujímavý článok. Pokiaľ natrafím na človeka, ktorý vie astrálne cestovať, rozumie tomu dokonale, vie, čo to so sebou prináša, tak sa ho na to budem pýtať, a možno to potom aj ja vyskúšam, čisto zo zvedavosti. Mne ale prichádza na um iná myšlienka. Je vôbec AC na niečo dobré? Vedie to k duchovnému pokroku, alebo je to iba ďalšia materiálna trofej pre naše ego? Lebo pokiaľ je moja predstava správna, a myslím si, že je, tak astrálny svet je predsa len stále hmotný svet, len na jemnejšej frekvencii, a skôr si myslím, že tade cesta nevedie.
    Pripomína mi to jeden príbeh o tom, ako duchovný učiteľ povedal žiakovi, nech medituje a príde na niečo, nech sa mu niečo splní. Takto meditoval pár rokov v lese, sám, pri jazere. Potom prišiel za ním jeho učiteľ a opýtal sa ho : “Na čo si prišiel? Čo si touto meditáciou získal?” Žiak : “Dokázal som ovládnuť svoje telo natoľko, že viem byť ľahký ako vzduch a viem kráčať po vode a tak prejsť na druhú stranu tohto jazera” Učiteľ sa na neho zamračil a odvetil : “Tento čas si premárnil, lebo mystické sily sú pre teba zbytočné, pár metrov od teba je drevená loďka, tou môžeš prejsť na druhú stranu kedy si len budeš priať, a nemusíš na to vynakladať žiadne špeciálne úsilie”.. Dôležitá je v tomto živote iba duchovná sebarealizácia, nič iné.

    Odpovedať

    • Nrayn,
      veď preto sa nepokúšam o cestovanie. Ten príbeh, čo spomínaš som čítal s tým, že ten učiteľ bol Budha. Zatiaľ som osobne nenašiel dôvod, prečo by cestovanie malo byť osožné. Ja som si iba overoval teóriu a viac to neskúšam, lebo som mal rôzne výstražné vízie, že nemám pchať nos do iných sfér, teraz žijem v hmote, tak sa mám učiť žiť v hmote a nie v iných sférach.

    • Posted by nrayn on 23. január 2010 at 21:29

      Asi tak. Ja si aj tak myslím, že do “vyšších sfér” sa jednoducho nedá dostať, aspoň nie mechanicky, alebo vlastnou vôľou. Všetko je tak, ako má byť. Vibrujeme na istej úrovni a túto úroveň nemôžeme opustiť, ani keby sme chceli. Keby sme mali možnosť byť vo vyššej úrovni, tak tam proste už sme. Obmedzuje nás naše hmotné a jemnohmotné telo. To, že sa s nimi stotožňujeme je vlastne tá brzda. Jediná možnosť ako sa dostať vyššie, je milosťou niekoho, kto je vyššie, a predá nám poznanie. Pravda sa ale nenachádza v nás. My máme len potenciál. Ja osobne neverím samoučencom, buddhistom a podobným špekuláciám. Sedieť sám a meditovať na svoje (ne)dokonalé ja a predstavovať si ako sa očisťujem je síce pekná predstava, ale pokrok je veľmi malý.
      To je ako keby ste posadili niekoho za klavír a čakali, že sa naučí hrať Chopina. Nie je to vylúčené, ale trvalo by mu to strašne dlhý čas. Lepšie je prijať autoritu, ktorá má poznanie- externú. t.j. Boha, skrz Jeho zástupcu – duchovného učiteľa, ktorý je skúsený interprét na klavír, veriť mu a on nám dá notové partitúry a inšpiráciu ako hrať. Je pred nami veľa učenia a odriekania, ale kým samoučenec zahrá jednoduchú etudu, my budeme vedieť hrať priam virtuózne.🙂

    • Posted by Maťo on 8. september 2013 at 21:32

      nrayn > je to tak vyššie sféry niesu prístupne pre ľudí aspoň nie za života na zemi …. čo sa týka toho na čo je AC vlastné dobré ? na to si musí odpovedať každý kto sa dostal do kontaktu s pojmom astrálna cesta alebo mimo-telový zážitok, človek dostal tieto schopnosti z nejakého dôvodu , takže kto ten dôvod vidí tak potom vie v čom je AC prospešné .. čo sa týka ega od toho je naše rozšírené vedomie počas AC oslobodené a tiež od iných zaťažujúcich charakterových vlastnosti takže nejde len o bezvýznamnú trofej pre človeka🙂

  4. Posted by Beata on 23. január 2010 at 21:09

    hm…pekný príbeh na zamyslenie…

    Odpovedať

  5. Posted by bosorka on 24. január 2010 at 09:19

    Mine zrušila som ho, šla som na to cez anjelov, všetko čo ma zaujímalo o dušiach všetko to bolo len velké klamstvo čo mi nakecali, to že sa hrali na mrtvych, s ktorými som hovorila, zo svojou rodinou, všetko našli v mojich myšlienkach ich hlasy. To ako rozmýšlali, uvažovali tých ktorých som poznala, pre nich to bola lahká hra a ja som tomu uverila. Ked sa mi priznali, spustili krutú hru, hovorili so mnou cez deň, v noci, nespávala som, ubližovali mi fyzicky cez pocity bolesti a ja som upadla na dno. Všetko som zrušila, a snažim sa nájsť niečo čomu sa mám venovať. To je celé. A to že sa traja zahrali na moju dušu a striedali sa, lebo jeden by ma nezvládol, tak o tom ani nevravím. Smutné, ak niekto hladá anjela strážneho a dopadne tak, že si o nich musí myslieť aké sú to svine archanjelské.

    Odpovedať

    • Bosorka, spoznaj ze vsetky odpovede su v tvojom vnutri. Okolo nas je tolko energii, ze niekedy je velmi tazke spoznat, s ktorou mas akurat do cinenia, kto sa na teba napoji. Rada by som ti pomohla, neviem akou technikou si komunikovala s anjelmi alebo s dusami mrtvych.

    • Posted by bosorka on 24. január 2010 at 11:49

      ..si milá Tina, ja viem presne s kým komunikujem teraz už len myšlienkami, kyvadlo nepoužívam.
      To, že sa chcem zbaviť troch ubožiakov Uriela, Messiela a Rafaela, lebo sa stále so mnou zahrávajú, to musím zvládnuť sama.Vtierajú sa mi do myšlienok, kecajú do všetkého, či pracujem,snažím sa meditovať, či spať,alebo sexovať tak trápny sú.
      Viem, že odpovede mám v sebe vo svojom vnútry vo svojej duši.
      Daeduwen mi chcela pomôcť cez Michaela, ale to molo len naivné ovlyvňovanie, to čo jej povedal.Jediné v čom mal pravdu, že to prepískli a stále si neuvedomujú, že by bolo najlepšie, keby to ukončili a zabudli na mňa. Taký, čo sa zahrávajú s ľudmi takýmto spôsobom u mňa nie sú archanjeli, ale len úbohé svine. Ten kto si tým prešiel vie o čom vravím.

    • Prve co mi napadlo: lekcia vediet si spravit ochranu. Ja komunikujem s inymi energiami (nie cez kyvadlo), ale len ked ja chcem. Moja rada pre teba je, robit si pravidelne ochranu a cistit sa od negativnych energii (meditaciou, vizualizaciou..). Ak je to naozaj Uriel & Co., tak mas na to zvladnut situaciu a este ti aj pomoze. Inac by to nechali.

    • Posted by nrayn on 24. január 2010 at 12:09

      Opakuj si Mahá-mantru a nikto Ťa nebude otravovať🙂

    • Posted by bosorka on 24. január 2010 at 13:00

      ..tak to nefunguje, oni nie sú negtívne energie, žiadna mantra ich nezaženie. Nim vadí, že to beriem osobne a nepovznesiem sa nad to a nepoviem si, že to bola len hra a poviem im, že kašlať na to, čo bolo, to bolo. Oni vždy musia vísť z toho ako viťazi a povedať si , že zasa dostali niekoho a povedal im , to čo oni chceli. Oni sú traja a ja len jedna a ten jeden si ide za svojím a tým, že to nedocielil, tak stoja pri nom. Je to len o ich debilnej hre.
      To že si skúšajú aké pocity má človek a schválne mu ich vyvolávjú je len ubohé svinstvo, lebo ja sa proti tomu nemám ako brániť.To že im poviem oplzlé nadávky , ktoré som nikdy nepovedala žiadnemu človeku im nevadí. Ale verím, že raz toto obdobie skonči a budem mať od nich konečne pokoj.

    • Neviem teraz ci to bola zaroven odpoved aj na moj post.
      Ochranu si mozes robit nie len proti negativnym energiam, ale hocakym. Aby sa ti vobec nikto nedostal do tvojho energetickeho systemu, pokial to ty nechces. Treba to sice trenovat, ale je to zvladnutelne a myslim ze prave v tvojom pripade ide presne o to.

    • Posted by nrayn on 24. január 2010 at 13:42

      Neexistujú žiadne pozitívne, ani negatívne energie. Energia je len jedna, ide o to, ako vibruje, na akej energetickej úrovni sa nachádza Tvoje vnímanie. Tým, že si budeš opakovať Mahá-mantru sa jednoducho naladíš na tak vysokú vibráciu / najvyššiu / , že oni Ťa proste prestanú vnímať, lebo to bude mimo ich dosah.

      A ako si tak čítam tie ich “prejavy”, tak nejde o anjelov, ani o Otca ani nič podobné, sú to proste nejaké bytosti, ktoré sú možno o jednu úroveň vyššie ako my, ale sami nechápu ešte stále veľa vecí. Jednoznačne nie sú z duchovného sveta, ale z jemnohmotného, t.j. sú nedokonalí.

    • Posted by patrik on 29. máj 2015 at 03:05

      Tak to neboli anjeli ale…..i

  6. Posted by bosorka on 24. január 2010 at 15:51

    ak s niekym komunikuješ nonstop je ťažké si urobiť pred ním ochranu, vtedy som sa aj ja s nimi rozprávala, kedy som ja chcela,ale potom s spojili a začali nonstop sa so mnou vykecávať. Hovorím si príbehy, občas sa zatnem a nepočúvam, ale ked vám niekto pichá v hlave a vy sa nechcete dopovat tabletkami je to na zbláznenie.
    Neviem ale mám pocit, že pred nimi neexistuje ochrana žiadna. Také spojenie aké si vytvorili zrušia len oni.
    Občas sa aj ja zamýšlam aké svine boli stvorené a ešte si vravia archanjeli a aké dôležité polanie majú. Len úbohe svine.

    Odpovedať

    • Posted by Sassenkaaa on 24. január 2010 at 16:30

      Milá bosorka

      čítam tvoje komentáre a prichádzam na jednu vec. Je to celé o tvojom prístupe. Začala si ich nenávidieť, bojovať proti nim a preto ťa prenasledujú. Neviem, čo konkrétne sa stalo a dialo, ale malo ťa to niečo naučiť. Ty si sa pred tou lekciou uzavrela a nedokončila si ju, a tak ťa prenasleduje ďalej.

      Máš pravdu, zvládnuť to musíš sama, tak ako každú situáciu, ale občas pomôže, keď máš okolo seba ľudí, ktorí ťa podporujú.
      Posielam lásku.

    • Posted by bosorka on 24. január 2010 at 17:28

      Máš pravdu, poučila som sa, že nich k svojmu životu nepotrebujem.Vy všetci, čo s nimi komunikujete to beriete ako nejaká lekciu, či skúšku, ktorou sa máte prebojovat poučit sa a isť dalej a potom sa k nim znova vraciate. U mna to od začiatku bolo len o samom klamstve a z klamstva sa človek poučí len v tom, že takých čo stále klamu, takých nepotrebuje, nech sú to krídlatý, alebo ludia, to je fuk.

      Mine prepáč, tu mali byt len komentáre k AC a pod…..sťahujem sa .

    • Posted by nrayn on 24. január 2010 at 17:48

      Prečítaj si Bhagavad-Gítu a nebudeš potrebovať žiadnych “pseudoanjelov”, lebo sa dostaneš OVEĽA vyššie, kam oni len túžia ísť, ale nemôžu.

    • Bosorka,
      to je v poriadku, aj komentáre, ktoré hoci nepatria k tejto téme, patria do duchovnej oblasti a tieto vaše skúsenosti, zážitky a pocity môžu pomôcť veľa ľuďom. Kľudne pokračuj.

    • Bosorka, ja berem kazdu tazku situaciu v zivote ako lekciu. Na “anjelske skusky” neverim, skor na to, ze clovek dostava tie informacie, ktore akurat potrebuje. Ci su priamo od anjelov, ci su skreslene svojou myslou alebo ci prichadzaju od cloveka.
      Predsa len by som ti odporucila naucit sa chranit tvoje energeticke tela. Bud mantrami ako ti to odporucil Nrayn, alebo inymi cviceniami. V prvom rade ide predsa o to, aby si mala klud v mysli a otvorila sa cudzim energiam len vtedy, ked to naozaj TY chces, a potom len tym energiam, ktore si TY zavolas.

    • Posted by Martina on 25. január 2010 at 07:03

      Ja som te vzala ako poučenie. Moje cesta ide teraz iným smerom a nich pri tom nepotrebujem.
      To, že sú na mne tak nafixovaný už nezmením, len jedine, ked mi dajú pokoj. Nedajú sa blokovať ničím. Mnatry mám nahraté na CD spievam si to im nevadí, pri meditácie si môžem vizualizovať čo chcem, ešte sa mi aj ukazujú ako svetelná energia. Trasú so mnou ako ked ťa trhá, ked zaspávaš.Aj ked mi nič nevravia, zahrávajú sa so mnou cítim to ako mi babrú nielen v čakrách ale z celým nervovým systémom, pekne po jednom. Začala som ich ignorovať, iné my nezostáva. A kánál ktorým komunikujeme sa uzavrieť nedá.

    • Posted by viral network matrix on 2. január 2012 at 19:05

      Bosorka-
      ide o schyzofreniu. nenahovaraj si ze pocujes anjelov. ak pocujes niekoho, kto neodijde ani ked prikazes, a nedaju ti pokoj, a robia ti zle, mas schyzofreniu.dala si im mena, myslis si ze je to o duchovne, ale v skutku je to o tvojom mozgu. treba zacat brat tabletky…pravdepodobne si to neuvedomis, pretoze si to nechces priznat ale je to problem a mala by si ho riesit. inak ti pokoj nedaju. kazdopadne je to len moj nazor…mam skusenosti…je to tvoj zivot, rob co chces ale aspon sa nad tym zamysli.

  7. Posted by bosorka on 24. január 2010 at 15:53

    Ste milý, ale toto musím zvládnuť sama.

    Odpovedať

    • Posted by bosorka on 24. január 2010 at 17:31

      sassenkaaa

      Ty si sa pred tou lekciou uzavrela a nedokončila si ju, a tak ťa prenasleduje ďalej.

      ..maš aj v tomto pravdu, u nich to bolo len o hre s pocitmi, ktoré mi vyvolávali a tým, že si ju ten posledný nestihol zahrať, tak som mu ju asi mala dať dohrat aby sommala pokoj????

  8. Posted by bosorka on 24. január 2010 at 18:41

    Čitala som smaragdové dosky,ktoré budem musieť prečítať ešte viac krát,aby som pochopila, teraz čítam Kybalion a na BhagavadGítu som sa teraz pozerala tá staroindická byblia je písaná v zpevoch a našla som si aj stránku, kde je celý preklad knihy http://www.anandajoga.cz/bhagavad_gita-12-30-1-1.html.
    Vďaka za typ, pozrem si ju. Svoj smer som nestratila, ktorý ma zaujíma a keď, čítam aspoň tých ubožiakov nepočujem😀

    Odpovedať

  9. Posted by Patrícia on 30. máj 2010 at 20:23

    po tomto clanku som si spomenula, ze raz sa mi take stalo v sne. Proste osm stala a rozpravala sa s niekym.. ked tu ma nieco zacalo tahat hore… normalne ako keby som vzlietala. Ale ja som to nechcela, zvdy len co som sa zvihla som sa silou vole prinulila ostat na zemi… 😀

    Odpovedať

  10. Posted by pele on 21. jún 2010 at 19:11

    serus zdravím maroko:)) chchel by som sa opytať prečo ma to ťaha stále iba hore,dakedy idem pomaličky inokedy naberem dosť velku rychlosť,ale vždy idem hore možte mi povedať prečo?

    Odpovedať

  11. Posted by PatriQ_Boy_ on 3. november 2010 at 01:24

    Ja som mal aj kopuu snou kde som lietal a snazil sa odrazit a dako dokazat zvlietnut..

    Odpovedať

  12. Posted by abag on 24. november 2010 at 22:22

    bryy vecer Minne,
    viete mi vysvetlit co znamena ked male dieta 3 rocne ako zaspi tak sa v tej polohe zobudi rano a prve co urobi nakresli tri obrazky….tatinovi mamine a sebe….cisty vesmir…a pri kladeni otazok zacne opisovat chlapca ktory pre nu chodi a spolu letie medzi hviezdami a su tam vsetky farby / co nevie popisat ale vytiahla 5 farbiciek/ a vecer sa tesi ze zas s nim bude….
    …potom pride obdobie ked nedokaze spat sama….potom jej staci povedat meno cloveka a pritom ze pozera tv vam povie o nom ci sa zozvadza ci je zadlzeny alebo ze ma zdravotny problem a ukaze od krku po pas…./ pytala som sa na znameho a ma jeho problem su pluca a pecen/…a na ostatnych to tiez sedelo…
    potom je obdobie strasidelnych obrazkov…./ inak sa tak nahodou prevali jej uzasny talent na kreslenie o ktorom sme ani netusili/….
    …a ani nebudem hovorit o tom kolko krat ma volala hore na poschodie ze je tam “ta pani v klobuku ” a ked som prisla tak sedacka bola prehnuta akoby tan niekto sedel….
    …a postavicky s cervenymi ocami…noooo to mame v pohode…aj umele stromy u nas trasu a zaluzie ani nezatahujem..:-))))

    Odpovedať

    • abag,
      na zážitky z noci si dobre pamätá – každý, kto má dušu, v noci so svojim vedomím a vyššími zložkami, kde patrí aj duša, vnímajú sféry, v ktorých sa duša nachádza počas spánku, keďže má fyzické zmysly vypnuté, vníma duchovnými orgánmi.
      Deti sú navyše jasnovidné do určitého veku, 4-5 rokov, pokiaľ ich dospelí nepresvedčia o tom, že si vymýšľajú a blúznia…. Oni si v tom veku myslia, že všetko čo vidia, je normálne a vidí to každý a preto aj o tom často nehovoria.
      Vaša dcérka je zrejme nadmerne citlivá a prepojená s duchovnými sférami

  13. Posted by Lorna on 31. január 2011 at 21:53

    Bosorka,
    ešte nikdy som nečítala ani nepočula nič podobné, ako to, čo tu píšeš ty. Anjeli, archanjeli, nerobia veci, ktoré tu opisuješ. Mám dosť skúseností v tejto oblasti, nekonáš správne, keď na anjelov nadávaš oplzlými slovami a urážaš ich. Ešteže tieto bytosti sú plné lásky, milosti a odpustenia.. Ach😦

    Odpovedať

  14. Posted by Paula on 11. november 2013 at 03:38

    skuste silne disociativa a podari sa vam AC aj bez nadmerneho snazenia, ale samozrejme nie je to nic pre ludi, ktori nemaju sami v sebe jasno

    Odpovedať

Pridaj komentár

