Zábava – vtipy


Inzerát

“Už ma unavuje falošná skromnosť, preto to poviem na rovinu – som krásne 25 ročné dievča s dobrými spôsobmi a vyjadrovaním. Hľadám chlapa, ktorý zarába aspoň pol milióna dolárov ročne. Znie to možno trochu trúfalo, ale ak si
uvedomíme, že ľudia s miliónmi ročne sú v New Yorku len strednou triedou, tak si nemyslím, že by som mala prehnané požiadavky. Chodila som s biznismenom ktorý zarábal štvrť milióna ročne, ale štvrť milióna mi nezaručí apartmán pri Central park. Zdôrazňujem, že mám záujem iba o manželstvo a dúfam, že môj inzerát nevyvolá záplavu urážlivých odpovedí –
som aspoň čestná.”

ODPOVEĎ:

” Váš inzerát som si prečítal s veľkým záujmom a môžem vás upokojiť, že spadám do vami stanovenej príjmovej kategórie. Je tu však jeden veľký problém. V podstate navrhujete jednoduchý obchod – vy dodáte krásu, ja peniaze. Lenže vaša krása bude postupom času vädnúť zatiaľ čo moje príjmy stúpať. Dokonca môžem s istotou vyhlásiť, že už nikdy nebudete krajšia. Ste síce aktívum, ale s neustále klesajúcou hodnotou. Z ekonomického hľadiska teda nemá veľký význam kúpiť vás. Čo by ste povedali na dlhodobý prenájom?
Ak máte záujem ozvite sa.”

Mladý, ale frajerský pilot ide na svoje prvé samostatné nocné pristátie. Namiesto obvyklého ohlásenia sa dispecerovi letiska
zavalí do vysielacky:
– Hádaj kto?
Dispecer vypne svetlá celej pristávacej dráhy a letiska a odpovie:
– Hádaj kade?

2 responses to this post.

  1. Posted by Ales on 7. december 2009 at 06:58

    to neni sranda. ae

    Odpovedať

  2. Posted by lilah on 19. jún 2010 at 09:55

    to som sa dobre zatúlala až sem, niečo tu hľadám a neviem si spomenúť kde, ufff, ale totok sa mi páči, prečo sa sem občas niečo nedoplní ?!?!

    inak ten obchodník, hi hi hi je je bohovský naozaj, uff, tak takúto frčku do nosa, hi hi hi no proste sila😀😀😀😀

    Odpovedať

Pridaj komentár

