Leukémia, epilepsia, neplodnosť


Liečiteľ leukémie, epilepsie, neplodnosti… Práve som si spomenul na českého liečiteľa, ktorý tvrdí vo svojej knihe, že vie liečiť leukémiu, epilepsiu, neplodnosť… okrem cukrovky a rakoviny takmer všetko. Poslal som raz za ním jedného kolegu s dieťaťom, ktorému lekár určil diagnózu – leukémia. Navštívili ho osobne, liečiteľ povedal, že často lekári liečia leukémiu čistením krvi – čiže zachraňujú následky, ale príčinu neliečia. On našiel príčinu a odstránil. Teraz už je dieťa zdravé. Liečiteľ spolupracuje s Karlovou univerzitou na rôznych výskumoch “mimozmyslových schopností”.

Kontakt: Prezident Severočeskej liečiteľskej komory Jan Spěváček (2 knihy – Rozmluva s duchovním mistrem: I. cesta magie, II. cesta k mistrúm ) adresa: Proboštov 417 12,Přítkov 34 tel: 0417/560367 ordinační hodiny: Léčení na dálku,přednostně pokud se jedná o okamžitou záchranu – vyskúšajte🙂

14 responses to this post.

  1. Posted by beka on 6. august 2009 at 16:31

    No on nelieči rakovinu, ale čo je potom podľa neho leukémia? Veď to je predsa rakovinové ochorenie bielych krviniek!!!

    Odpovedať

    • praveže on tvrdí, že nie. Aj môjho kolegu syna vyliečil po tom, čo mu diagnostikovali lekári leukémiu a on povedal, že to nie je rakovina krvi a chlapca vyliečil.

  2. Posted by beka on 6. august 2009 at 16:51

    A čo to podľa neho teda je? Ja to nemyslím v zlom, len by som rada poznala jeho interpretáciu. Ja verím tomu, že ho vyliečil, len ma prekvapilo, že rakovinu nie…leukémiu ano. Podľa neho sa to zakladá na nejakom inom princípe?

    Odpovedať

  3. V čase, keď som čítal jeho knihu, vyliečil myslím 170 leukemikov a iba jeden zomrel, pretože liečba bola zrejme iba na diaľku a asi neskoro.
    Princíp – Je to v jeho knihe myslím, ale nechce sa mi to hľadať teraz, ak sa nebudete hnevať.

    Odpovedať

  4. Posted by beka on 6. august 2009 at 17:00

    Samozrejme, že nie…skusim si zohnať tie knižky. Ďakujem za odpovede!!!

    Odpovedať

    • alebo mu jednoducho zavolajte a porozprávajte sa s ním. Lieči aj na diaľku určité veci. Tá leukémia je v prvej knihe, ak budete veľmi na tom trvať, večer môžem pohľadať a odfotím vám to a pošlem emailom.

  5. Posted by beka on 6. august 2009 at 17:08

    Ďakujem moc!!! Nemusíte si robiť starosti, ale ak by sa vám chcelo, budem si to veľmi vážiť. Veď si i sama s tým môžem dať prácu, keď ma to zaujíma. Ešte raz moc ďakujem!

    Odpovedať

  6. Posted by Beata on 28. január 2010 at 11:07

    Minne, ak môžeš, pošli mi na mail kontakt na toto liečiteľa. Dík.

    Odpovedať

  7. Posted by Majka on 14. november 2011 at 19:44

    Dobrý deń, ja som tiež bola u tohto liečiteľa a je to obyčajný truľo a blb

    Odpovedať

  8. Posted by Merit on 2. január 2012 at 11:13

    Dobrý deń, ja som tiež bola u tohto liečiteľa a je to obyčajný truľo a blb

    Pani Majka poprosim Vas o odpoved ohladne Vasho nazoru. Chystam sa aj ja ku nemu a nerad by som sa sklamal. Moc pekne dakujem a poprosim o odkaz na moju adresu merit1@seznam.cz. Byvam v Bratislave. Este raz dakujem. Merit

    Odpovedať

    • Posted by henry mayer on 29. november 2012 at 04:46

      zdravim vsetkych v ceskosovensku, hlavne tych ktori maju problemy. priatelia, vsetko sa da vyliecit pokial viete ako. prestahoval som sa z australie do vietnamu, preco? pretoze som schopny vyliecit rakovinu, leukemiu, parkinson nemoc, a dalsie nevyliecitelne choroby za 45 dni!!! bohuzial prist do australie a liecit sa tam j e absolutne nemozne! hotel na noc stoji od 150$ hore. motel od 100/$. toto bol dovod, ze som sa prestahoval do vietnamu, kde vsetko stoji skoro 10x menej. pred rokom som zalozil organizaciu-dalats salvation-ktora vam umozni si vyliecit uspesne uz spominane problemy, pokial nieje neskoro!! nepodavam rady!!! musite prist do dalatu sa vyliecit!! ma nezaujima neplodne kecanie, my pomahame ludom, ktori nas poziadaju o pomoc. my neberieme peniaze za liecenie!! pretoze by ste si to nemohli vobec dovolit. musite vsak zaplatit zakladny poplatok za bylinny caj, zeleninovy dzus a servis, ktory vas stoji denne 16$. hotel na noc, od 5$ hore. ti, ktori sa rozhodnu prist do dalatu, posleme vam neskorsie informaciu prostrednictvom website. nas email-happyuindalat@yahoo.com

Pridaj komentár

