Samoliečba – Liečenie chorôb vlastnými silami


V predošlých článkoch som spomínal, že príčinou chorôb je energetická nerovnováha tiel človeka. Táto disharmónia energií je zapríčinená duchovnými príčinami, ktorých následky sú niekedy podporené aj výberom nesprávnej stravy, geopatogénnymi zónami, vplyvom iných bytostí, ale aj ďalšími príčinami, ktoré aj tak nakoniec dokážeme zaradiť pod duchovné príčiny, keďže vieme, že náhody neexistujú.

Ak sa chceme vyliečiť z ľubovoľnej choroby, mali by sme lekárom pomôcť a popri ich liečbe dodržiavať aj ďalšie zásady, aby sme chorobu navždy vykorenili a nie iba presunuli na neskôr. Ak to konkrétnej liečbe neodporuje a lekár Vám to nezakázal, odporučil by som dodržať nasledovné pravidlá.

1. Zmena stravného lístka (článok: Ako sa správne stravovať, Strava a jej farby).

2. Pravidelné cvičenie (článok: Samoliečba – 10 minútová zostava jógy).

3. Prechádzky v prírode.

4. Meditácia a udržiavanie myšlienok len na príjemné veci.

5. Kúpeľ v rôznych bylinkách a pitie bylinkových čajov.

6. Chrbtica. Masáž, kontrola a náprava chrbtice.

7. Chrup. Kontrola chrupu.

8. Kontrola geopatogénnych zón v byte, hlavne v oblasti postele.

9. Overíme si, či sme neboli obeťou psychického útoku (urieknutie, porobenie, upírstvo…)

10. Hoci sme prišli na fyzickú príčinu choroby, napríklad „vyskočený stavec brzdil tok energie do niektorého orgánu“, napriek tomu je nevyhnutné hľadať duchovnú príčinu, ktorá nám odhalí, prečo práve tento orgán mal ochorieť. Potom môžeme pracovať na odstranení duchovnej príčiny, aby sa choroba neopakovala. Pozor! Ak neodstránime duchovnú príčinu, choroba sa určite vráti, možno iným spôsobom ako predtým.

Prečo je tomu tak? Poniektorí už vieme, že naše fyzické telo, ktoré dokážeme pozorovať fyzickým zrakom, obsahuje v sebe a okolo seba ďalšie jemnejšie energie, nepozorovateľné fyzickým zrakom, ale iba duchovným zrakom a jemnými prístrojmi. Tieto energie sú zoskupené do samostatných vrstiev a tieto vrstvy sa navzájom odlišujú aj svojou vibračnou frekvenciou. Preto môžeme od seba rozlíšiť telo astrálne, éterické, mentálne atď. Zakaždým pozorujeme iba jedno telo, podľa toho, na frekvenciu ktorého tela sa naladia naše duchovné orgány. Tieto telá sú spojené medzi sebou energetickými orgánmi – čakrami.

Teraz sa dostáveme k vysvetleniu, prečo duchovný problém spôsobuje poruchy aj vo fyzickom tele.

Napríklad mentálne telo je tvorené energiou našich myšlienok, túžob, čiže aj strachu, stresu, nenávisti a pod. Vtedy nie je mentálne telo v harmónii, čo vplýva na energie čakrier. Každá zo 7 hlavných čakier je napojená z fyzickým telom cez 7 žliaz. Zľazy okrem iného produkujú hormóny a tým aj ovplyvňujú zloženie krvi. My už vieme zistiť duchovnú príčinu ochorenia orgánu tela, pretože každý orgán má svoju fyzickú funkciu, ktorá sá dá preniesť aj do duchovnej funkcie. Napríklad močový mechúr vylučuje nepotrebné látky. Pri problémoch s mechúrom nechceme zanechať to, čo je už za nami, je to minulosťou a človek je stále pod starým tlakom. Žlčové kamene znamenajú zrazené agresie, človek sa ľahko podráždi a ľahko nahnevá a ten hnev nedá zo seba von. Preto musíme zmeniť svoj nesprávny postoj, ale nie nasilu, musíme to pochopiť a našim pochopením sa problém vyrieši.

Netreba v žiadnom prípade bojovať proti chorobe, lebo môžeme vytvoriť opak toho, čo chceme, ale to už bude samostatný článok.

45 responses to this post.

  1. Posted by Beata on 12. Február 2010 at 18:34

    pekný článok, Minne

    Odpovedať

  2. Posted by Beata on 13. Február 2010 at 15:22

    Minne, vieš mi poradiť nejaký “babský” čarodejnícky :-) liek na rýchlovyliečenie nádchy, upchatého nosa, kýchania, škriabania v krku, kašľania a čudného žblkotania žalúdka? Ráno sa zobudím a bááác, je to tu! Začínam byť chorá a nechcem brať lieky. :-)

    Odpovedať

    • Beata,
      bol som odcestovaný, takže až teraz píšem, vyskúšaj toto, je to aj proti chrípke:

      ŽIDOVSKÝ PENICILÍN PROTI CHRÍPKE (OSVEDČENÝ)

      0,3 L Slepačí vývar horúci

      zalejeme ním : 1 cibuľu nakrájanú na drobno
      4 strúčiky cesnaku roztlačené
      10 cm bielej časti póru
      1 čili papričku
      2 cm koreň zázvoru nastrúhaný
      horúce zjesť ľahnúť do postele aspoň na 3 hodiny.

      Môžete opakovať pokiaľ nie ste fit.

  3. Posted by Beata on 14. Február 2010 at 11:15

    …ďakujem Minne… :-) vyskúšam veru

    Odpovedať

    • Posted by Beata on 15. Február 2010 at 18:39

      …tak som ten židovský penicilín vyskúšala, nalievala som sa ním celý deň…a musím povedať, že to je tééééééééda riadna divočina! Nezohnala som len čili papričku, lebo nikto nemal nasušenú ani v náleve zaváranú, tak som kúpila čili korenie. Malo to teda riadnu silu! Vypila som tri horúce šálky a celý deň som ležala. Je večer a ja sa cítim super! Aj nádcha sa zmiernila. Ďakujem za super tip !!! :-)

  4. Posted by valery on 16. Február 2010 at 00:44

    Ako pomôcť dieťaťu psychycky, keď má nádchu? Dostal ma ten plač duše. Dieťa ktoré milujeme, na rukách nosíme, pusinkujeme , dívame sa na neho s obdivom… Čo urobiť inak na duchovnej úrovni?

    Odpovedať

    • To nebude krátke vysvetlenie, môže byť viac dôvodov a u dieťaťa je to trocha inak. Večer sa pokúsim to nejako skrátiť v krátkych myšlienkach.

    • Valery,
      aby sme sa pokúsili zúžiť príčinu,
      - dieťa máva často nádchu?
      - aký je vek dieťaťa?
      - nezažilo nejakú traumu v živote? napr. časté odlúčenie od rodičov napr. k starým rodičom, alebo inému opatrovateľovi, ktorý ho strážil počas neprítomnosti rodičov
      - alebo nepociťuje dieťa nejaký strach alebo neistou od rodičov, alebo nejakú rodinnú nepohodu?….
      nebolo niečo také v minulosti alebo v prítomnosti – nemusíte konkrétne odpovedať

  5. Posted by valery on 17. Február 2010 at 00:02

    Je to dieťa prijaté. Teraz má 4 roky. Milujem ju ako vlastnú, rovnako aj moje dve takmer dospelé dcéry. Jej nádchy sú veľmi nezvyčajné, prídem po ňu do škôlky, tečie jej z nosa a oči má zaslzené, červené, ako by mala nejakú alergiu. Prídeme domov a večer už nič. Tak si ju nechám jeden deň doma, či sa z toho vykľuje nejaká chorba, ale na druhý deň by už nikto nepovedal, že nala nádchu. To sa jej stáva dosť často.

    Odpovedať

  6. Vidíš, v tvojej prítomnosti je zrazu zdravá. Nemá problém v škôlke? Ale veľa detí, čo poznám v škôlke často ochorie, možno sú veľmi pripútaní k rodičom, lebo v škôlke nepociťujú toľko lásky ako doma. Dúfajme, že si zvykne. Dieťa potrebuje veľa lásky pre svoje zdravie a vidím, že ty jej dávaš veľa.

    Odpovedať

  7. Posted by Beata on 13. Marec 2010 at 21:33

    :-) Ahoj Minne, akú duchovnú príčinu môže mať choroba môjho syna? Chudáčik má nádchu, raz silnú zimnicu, celý je bledý až do modra, ruky nohy studené, unavený, sťažuje si, že ho všetko bolí, ani chodiť nevládze, keď ho pozakrývam a dám mu svoje teplo, vybehne mu teplota a bum, je tu horúčka…nechápem tomu. Keď už čipok od horúčky zaúčinkuje, spotí sa tak, že z neho kvapká, prezlečiem ho a je v pohode. Vystrája, skáče, smeje sa a je zdravý. Môže to mať súvis so mnou, hoci som v pohode? Alebo je to nejaký jeho duchovný problém?

    Odpovedať

    • Beata,
      myslím, že pri deťoch sa príčiny prejavujú až v tretej fáze, 1 fáza 7 rokov života, čiže po 14 rokoch sa spúšťa duchovný most a začína sa prejavovať karma. Skoro ako v našom trestnom práve, kde je tiež človek trestne zodpovedný od 14 rokov. Choroby deti sú skôr z ich pocitu, že sú odsuvaní, majú malo lásky. Zrejme tá láska a skola pre rodičov.

  8. Posted by Beata on 2. Júl 2010 at 20:03

    …oj, ako si môžem vyliečiť “tikanie” pravého oka? Od včera večera to neviem zastaviť… :-((( Kedysi to “tikanie” trvalo iba chvíľku, teraz je to akosi dlho… :-(((

    Odpovedať

    • Beata,
      Žeby nedostatok vitaminov B? Ten je na nervovú sústavu. B-komplex – ale najlepšie, ak si najdeš, ktoré potraviny obsahujú tieto vitamíny. Ešte potrebuješ zrejme viac pohybu :-)

  9. Posted by grainna on 5. November 2010 at 10:14

    Ahoj Minne, ja by som sa veľmi chcela dozvedieť, aká je podľa teba duchovná príčina ochorenia s názvom Crohnova choroba.
    Ďakujem veľmi pekne

    Odpovedať

  10. Posted by grainna on 5. November 2010 at 10:32

    Neviem, na ktoré fórum môžem vložiť svoju ďalšiu otázku, tak to vyskúšam tu. Chcela by som sa ešte opýtať, či má nejaký hlbší význam to, keď na mieste na čele mierne nad koreňom nosa, ako keby v strede čela, pociťujem častejšie akési hrejivé teplo, mierny tlak, je to zvláštne a ťažko opísateľné, cítim sa pri tom tak nejako – snáď nebudem veľmi na smiech, ale ako keby sa na mňa niečo či niekoho napojil, je to taký pocit spojenia s niečím, ale neviem s čím a ako sa mám zachovať, správať, čo mám robiť, čo mám napraviť… Preto sa ťa pýtam, lebo mám aj strach, aby ma niekto na dialku nejako nehypnotizoval, alebo iným spôsobom neovplyvňoval. Tento pocit mávam nielen o samote, keď ležím v posteli, ale aj v bežnom živote – dni, v práci, v obchode…
    Ďakujem

    Odpovedať

  11. Posted by Mirka on 15. November 2010 at 15:28

    Dobrý deň, prosím Vás, viem mi niekto pomôcť s migrénou? trpím už takmer každý deň a kopa liekov, ktoré užívam mi zničia organizmus.
    ďakujem

    Odpovedať

    • Mirka,
      robila si si aj nejaké vyšetrenia, alebo rovno lieky od bolesti?
      - stavec na chrbtici nemáš vysunutý?
      - nemáš nejaké ložisko pod niektorým zubom, hoci to nebolí?
      - krv má všetko, čo má mať?
      - skúšala si si spraviť nejakú detoxikačnú kúru?
      …………

      - diagnostikovať by ťa mohol prístrojom behom hodiny na všetko aj niekto od MUDr. Jonáša a majú aj dobré detoxikačné preparáty, ktoré ti určia na základe diagnostiky – tu je zoznam pre Slovensko, sú v každom meste – http://www.joalis.sk/inside.php?pg=buy

  12. Posted by Mirka on 16. November 2010 at 11:33

    ďakujem za odpoveď
    chronickú migrénu mám diagnostikovanú neurológom, neviem či nemám vysunutý stavec, neviem či nemám ložisko pod zubom. to ložisko pod zubom by mi ukázal rontgen? a ten stavec tiež? to sa mám od neurológa pýtať na rontgen zubov a chrbtice?
    všetky tie strediská Dr. Jonáša sú od nás ďaleko :(

    Mirka

    Odpovedať

    • mirka,
      stavce ti ponaprava aj dobry maser na konci masaze, inač to robi ortoped. U zubara ti zrentgönuju chrup. Tí diagnostici chodia aj do inych miest. Mozno ak zavolas, tak zistis, kedy bude u vas. Poslem ti duchovne priciny migreny?

  13. Posted by Mirka on 16. November 2010 at 14:00

    Ano, ďakujem, bola by som veľmi vďačná za mail.

    Odpovedať

  14. Posted by inga on 8. Apríl 2011 at 16:47

    Dobrý deň môj syn má 6 rokov a pred dvoma rokmi začal škúliť. Nosí okluzor ale nevidím nejakú nápravu. Syn je celkovo flegmatický má odklad v školskej dochádzky. Existujú nejaké cvičenia na oči alebo to má psychickú a duševnú príčinu. ďakujem za odpoveď

    Odpovedať

  15. Posted by Igor Hruska on 11. Marec 2012 at 13:06

    Ahoj Minne.Pred rokom som ochorel na zapal pluc vyliecil som sa pomocou lekarov a teraz je to tu znova.Myslim ze som sa z toho nedostal uplne po duchovnej stranke preto je to tu spat.Prosim Ta o radu ako sa liecit sam bez antibiotik a chemickych liekov ktore lekari tak radi predpisuju kvoli ziskom pre farmaceutika.Zaujimam sa o duchovno a verim ze sa to da aj bez takychto lieciv len potrebujem ukazat ten spravny smer ako nato.Dakujem vopred.

    Odpovedať

    • Igor,
      ak choroba je tu znovu a pritom nie hocijaká, neriskoval by som bez liekov, lebo priebeh choroby môže byť rýchlejší ako vaša samoliečba. Najprv by som odporúčal sa vyliečiť podľa rád lekárov a potom by som pracoval na odstránení príčin, ktoré vám spôsobujú opakovanú chorobu. Diagnostikovať príčiny môžete aj sám, ak vám to bude sedieť na vaše správanie, napríklad podľa niektorej z kníh pojednávajúcej o Duchovných príčinách chorôb alebo psychosomatických (napríklad Hrabica – http://www.martinus.sk/?uItem=45191 ) alebo napríklad “AURA-SOMA” má tiež pozitívne výsledky v diagnostike a aj komplexnej liečbe – už je zrejme v každom meste, napríklad: http://www.naturnet.sk/aura-soma#01

    • Posted by Igor Hruska on 14. Marec 2012 at 13:10

      ahoj Minne.bol som vcera u pneumoftyzeologa a potvrdila mi ze to nieje zapal pluc len priedusiek no ja som presvedceny ze som ho mal podla tych priznakov co ma sprevadzali pretoze som ich zazil pred rokom ale pluca na snimku su ciste dokonca aj zraty co tam boli sa strebali mam len zapal priedusiek.co myslite je mozne ze som sa stoho dostal nejako sam?lebo som sa o to pokusal alebo je to len nejaka zhoda nahod a omylov?kazdopadne som bol presvedceny ze ten zapal pluc tam bol aspon podla priznakov si myslim.

  16. Posted by Danire on 6. Apríl 2012 at 23:24

    Ahoj Igor,

    Nevedel by si mi poradiť nejaký liek, prostriedok alebo nejaký návod na močový mechúr, konkrétne zápal močových ciest? Stále sa to vracia, hlavne výkyvmi počasia a dosť mi to obmedzuje život. Nechcem kvoli tomu chodiť k doktorke, bola som tam síce len párkrát, ale to čo mi predpísala mi zabralo na týždeň a opať sa to vrátilo. Nevedel by si mi prosím poradiť niečo účinné, ak na to niečo existuje?

    Ďakujem pekne.
    Danire

    Odpovedať

  17. Posted by Danire on 6. Apríl 2012 at 23:26

    Jejda prepáč, už je veľa hodín a ja som si zle prečítala príspevok. Mala som sa po správnosti spýtať Minnie, tak sa ospravedlňujem. A predom ďakujem za odpoveď.

    Odpovedať

    • Posted by Igor on 9. Apríl 2012 at 07:34

      Ahoj Danire ja som v tomto uplny laik tiez som sa len pytal Minieho zatial len citam o podobnych veciach.skusal som sa liecit sam tym ze som sa ponoril myslienkami do svojho tele smerom k danej chorobe a snazil som sa jej potozumiet pochopit ju a odpustit jej ako som niekde cital ze to pomaha ja som presvedceny ze mi to pomohlo aj ked nie celkom ale scasti ano.skus citat knihy ako su simbolika nemoci od Marcela Vaneka alebo nemoci pochazeji z emoci od Zdenky Blechovej a podobnu literaturu.ja som o tom presvedceny ze tie choroby su emocionalneho povodu a tam treba zacat.treba hladat priciny co ich sposobilo a nie potlacovat nejakymi liekmi ktore su umelo vytvorene chemickou cestou.to by bola moja rada je na Tebe ako sa rozhodnes a akym smerom sa vyberies.ja ti prajem najst povod choroby a odstranit ju od korenov.vela uspechov.prajwm skore uzdravenie.

  18. Posted by Sasena on 23. Apríl 2012 at 23:56

    Ahoj, vies ze tato moja tema nesuvisi so samoliecbou pretoze to nie je mozne, ale nevedela som kam to mam napisat, tak pisem tu. Moj priatel mal v novembri zapal pluc,zrazeniny na plucach mu odstranili,vsetko vyzeralo fajn, no vo februari zacal krvacat z nosa,podstupil lumbalnu punkciu a punkciu kostnej drene, vysledky dopadli tak ze ma leukemiu v pociatocnom stadiu,ibaze to nestacilo a na plucach sa mu tie zrazeniny zacali rozrastat a migrovat po celom tele. Najnovsie vysledky ukazali ze mu pluca pracuju na 50percent a potrebuje transplantaciu.Ma cele pluca posiate tymi zrazeninami, viem ze samoliecbou sa toto vyliecit neda, ale rada by som si precitala vas nazor na toto, co si o tom myslite,ake mozu byt priciny, chcela by som k tomu dodat ze jeho dedo umrel na rakovinu a jeho otcovi diagnostikovali rakovinu hrubeho creva minuly rok, ak by ste sa nejak dokazali k tomuto vyjadrit bola by som vdacna

    Odpovedať

  19. Posted by Tiana on 25. Júl 2012 at 20:32

    Príjemný večer prajem
    Náhodou som objavila túto stránku… už dlho si v nej listujem a okrem toho, že sa mi páči, nachádzam tu veľa (pre mňa hodnotných) informácií. V tejto diskusii ma zaujala okrem iného jedna otázka.
    Citujem: ” Ahoj Minne, ja by som sa veľmi chcela dozvedieť, aká je podľa teba duchovná príčina ochorenia s názvom Crohnova choroba.”

    Potešila som sa, že sa k tomu problému dozviem niečo viac, ale pretože odpoveď bola poslaná mailom, chcem poprosiť tiež o odpoveď na duchovný problém v súvislosti s týmto ochorením. Veľmi pekne ďakujem.

    …ešte dodám, že touto chorobou trpí v mojej rodine manželov 53 ročný starší brat.

    Tiana

    Odpovedať

  20. Posted by Marcelka on 23. Január 2013 at 11:31

    Prajem pekný deň, mám dlhodobo problém so zatekaním sopľou do krku, Nedajú sa mi vypľúvať ako to robia nektorý lebo idú po zadnej strane krku, je to veľmi nepríjemný pocit a lekári mi nevedia ináč pomôcť ako liekmi a tie mi tiež nezaberajú. Skúsila som dať na ich radu a len som sa dávkovala nejakou chémiou. Pevne verím, že sa to dá odstrániť. Ďakujem

    Odpovedať

  21. Posted by Pavel on 23. Január 2013 at 14:45

    Ahoj Minne,
    rad by som sa opytal, ci je mozne zistit pricinu crohnovej choroby u 15. rocneho chlapca. Mal mierne zvysene teploty a vyssie zapalove crp. Nasledne mu kolonoskopiou diagnostokovali MC. Bezne priznaky MC nemal, ani bolesti ani reakcie na jedlo.
    Ďakujem veľmi pekne

    Odpovedať

    • Pavel,
      je to možné, ale ja to žiaľ neviem zistiť. Ale ak ide o vyliečenie, tak najúčinnejšou cestou je Kristus.

    • Z duchovneho hladiska su choroby GITu zapricinene (okrem ineho) hlavne nespokojnostou s realitou okolo seba, s tym co sa okolo neho deje…, teda neschopnostou prijat (stráviť) emocie, skutocnosti…

  22. Posted by Denka on 19. Február 2013 at 23:39

    Ahoj,
    ja by som sa chcela opytat, ako liecit dlhodobu chronicku nadchu od jedenastich rokov. V puberte som z nej dostala nosove polypy a bola som uz trikrat operovana a stale rastu v nose. Som stastna, ze som nedostala astmu a ze este fungujem, ale ten zivot s vecnou nadchou je tazky, aj ked mam okolo seba milujucu rodinu a dve deti.
    Dakujem.

    Odpovedať

  23. Posted by aistar on 20. Február 2013 at 18:29

    Denka a za cim ti je smutno ? :) chronicka nadcha je vraj sposobena smutenim za niecim (akože duša plače) :) tak sa tes zo zivota a mozes vyskusat aj strucik cesnaku na noc ;) jeho ucinna latka sa vyborne vylucuje cez sliznicu dychacieho systemu a posobi antimikrobialne

    Odpovedať

  24. Posted by Denka on 20. Február 2013 at 19:02

    Ked som bola mala, tak mi tragicky zahynul otec a moja mama bola stale smutna, mozno aj to bude pricina, len neviem, ako tu nadchu vyliecit.

    Odpovedať

  25. Posted by Z on 13. Máj 2013 at 05:27

    ahoj, myslim, ze toto je uzasna stranka :)
    chcem sa opytat, priatel mal problemy s krizami (vyskocena platnicka) a momentalne ho boli kostrc…nejake rady, prosiiiim?!dakujem Z

    Odpovedať

    • Posted by Valéria Peková on 13. Máj 2013 at 09:55

      ahoj, dík, určite si to prezriem.

      Chrbtica je opora. Je dobré ak sa človek spolieha sám na seba. Ak si verí. Na druhej strane treba vedieť, že v tom nie je sám. Že OPORU má aj od celého univerza. Je prirodzené byť zdravý a každá nerovnováha spôsobuje chorobu. Z toho dôvodu univerzum sa neustále snaží dostať všetko do rovnováhy. Akonáhle sa niečo priveľmi vychýli na pravo netreba dlho čakať na odpoveď. A tá je vychýlenie na opačnú stranu. Pre poučenie. No a potom sa to ustáli a dostane do rovnováhy.  Kostrč je uzemnenie ale aj minulosť. Minulosť je mŕtva mačka. Netreba sa s ňou zaoberať, neustále prehodnocovať. Na minulosti sa už nadá nič zmeniť a hlavne bola dobrá. Všetko čo sa v nej odohralo viedlo k tomu aby sme sa naučili čo sme sa naučiť mali. Taktiež je zbytočný pocit viny z minulosti, je treba pochopiť, že človek to vtedy robil najlepšie ako vedel a nechať to tak. Viac sa s tým nezaoberať.    Utrpenia sú rýchlovýťahy do našich duší. Prišli sme sa sem učiť, tak túto šancu nepremárnime a podajme našim „vrahom” s poďakovaním ruku, lebo oni sú tí najviac odvážni, ktorí na seba zobrali ťažké bremeno vykonať nám „to”, čo my „ubiedení”  nazývame „krivdou”. Pavel Baričak “Slabikar stastia”   ahoj a prajem krásny deň :)

  26. Posted by Marcela Javorkova on 4. Október 2013 at 19:45

    Dobry vecer kedze si uz neviem rady s mojimi chorobami tak vam pisem, hlavne neviem odstranit reynoldov syndrom, lekari nevedia pomoct, liecitelov som tiez obehala, pojedla kopec preparatov, napiste mi prosim duchovnu pricinu tejto choroby, to je asi najakutnejsie, potom su to tetania, vyskakujuce stavce, zavraty, hormonalna porucha, porucha bunkovej imunity alergie vysoky krvny tlak, a psychicke problemy z toho vsetkeho ze si neviem pomoct. Dakujem

    Odpovedať

  27. Posted by lýdia on 7. Október 2013 at 16:10

    Dobrý deň, mam zápal močových ciest, v moči mi našli e-coli a ešte nejaké ďalšie baktérie. behom mesiaca som vybrala už tretie antibiotika, užívam ja homeopatika. ale henď ako doberiem lieky tak sa mi to vráti. prosím o vysvetlenie duchovnej pričiny a tieš návod na liečbu. ďakujem

    Odpovedať

  28. Posted by mac on 20. Október 2013 at 20:09

    Dobrý den, prosím o radu, zvysene teploty 36,9-37,1 unava, pridu a odidu , nic ma neboli, nemam nadchu, nic vobec ziadne ine priznaky s cim by to malo suvis, krv , mandle ok – uz nemam, mechur ok, gyn.chor- ok, prosim co o to moze byt.dakujem

    Odpovedať

  29. Posted by dada on 20. Marec 2014 at 15:15

    Ahoj,zaujal ma tvoj clanok. Mozno mi poradis,usmernis ma. Mame 1,5 rocneho synceka, ktoremu zabieha lave ocko. Sem tam aj prave,ale najma lave. Ked sa pozera doprava, tak pozera tym lavym akoby viac dohora. Problem je len ked sa pozera na tuto stranu. Moze byt skulenie tohto typu spate s nami? Ze nam tym nieco chce naznacit?U ocnej sme boli, zatial to nie je na prekrytie ocka ani okuliare, zda sa mi ale, ze sa to nelepsi.Skor horsi:/Pomoz prosim, rada by som veci zmenila, neviem ale ake-s cim zacata:(

    Odpovedať

  30. Posted by Viera on 29. Apríl 2014 at 10:23

    Dobrý deň, ja by som sa chcela opýtat, ako liečiť dlhodobú nádchu /tečenie z nosa/, kýchanie, slzenie a svrbenie očí. Bola som u obvodného lekára taktiež na alergologii a očného lekára a všetky moje výsledky /krv, výter z nosa, hrdla/ sú v poriadku. Neviete mi poradiť príčinu tej neznesiteľnej nádchy ? Ďakujem

    Odpovedať

Pridaj komentár

